بخش انبار بازرگانی عدالتی

انبار بازرگانی عدالتی

یکی از مهم ترین مراحل واردات بیرینگ ایجاد بستری مناسب برای انبار و نگهداری آن است، بطوریکه اگر بلبرینگ در شرایط مناسب خود نگهداری نشود ممکن است به مرور زمان دچار تغییراتی نظیر خشک شدن گریس و از بین رفتن روغن کاری یا زنگ زدگی آن ها شود که این مورد باعث از بین رفتن و آسیب دیدن خود بلبرینگ می شود.

بخش انبار بازرگانی عدالتیشرایط نگهداری بلبرینگ ها در انبار بازرگانی عدالتی

بیرینگ ها معمولا در زمان تولید در بسته بندی هایی قرار می گیرند که نگهداری برای مدت طولانی را ممکن می سازد اما اگر مواردی همچون

  • رطوبت بالای 60 درصد
  • ارتعاش (لرزش) بالا
  • حرارت بالا

در محل نگهداری وجود داشته باشد هر مقدار هم که بسته بندی بیرینگ مقاوم باشد، بلبرینگ به مرور زمان دچار مشکل و یا آسیب دیدگی خواهد شد.

نگهداری و انبار کردن هرکالایی و بخصوص بیرینگ مستلزم شرایطی است که می بایست قبل از ورود کالا به انبار ، بستر آن باید فراهم شده باشد. این شرایط در استانداری تحت عنوان ISO GSP خلاصه شده است.

انبار بازرگانی عدالتیتصویر دریافت گواهینامه ایزو GSP در بازرگانی عدالتی 

اطمینان از عملکرد صحیح سیستم انبارداری و اعتماد به نگهداری صحیح کالا در انبارهای بازرگانی عدالتی 

این استاندارد با هدف اطمینان از عملکرد صحیح سیستم انبارداری و اعتماد به نگهداری صحیح کالا در انبارها اخذ می شود. این گواهینامه براساس مدل بین المللی آمریکائی که بر صلاحیت 6 فاکتور اصلی انبارداری تاکید دارد صورت می پذیرد.

فاکتورهای اصلی ارزیابی GSP:

  • طراحی و ایجاد انبار از لحاظ Lay-Out 
  • عملکرد صحیح سیستم نگهداری اطلاعات انبارداری
  • عملکرد صحیح سیستم پایش انبارداری
  • عملکرد صحیح سیستم بهداشت و مبارزه با آفات در انبار
  • عملکرد صحیح سیستم پیشگیری از صدمه دیدگی و خسارت بر اقلام موجود در انبارها و پیشگیری از سرقت و مفقودی و سیستم ردیابی

شرکت ساعد صنعت سورین (بازرگانی عدالتی) در سال 1399 با تلاش فراوان و طی آزمایشات متعدد متخصصین مربوطه توانست بعنوان یکی از واردکنندگان بیرینگ و متعلقات در سطح کشور موفق به اخذ گواهینامه GSP و دیگر گواهینامه های مربوطه شود.

شرکت ساعد صنعت سورین (بازرگانی عدالتی) دارای چندین فروشگاه و انبار در سطح کشور بوده که انبار مرکزی آن در مشهد مقدس با فضایی به گستردگی 7000 مترمربع و 2000 مترمربع سوله می باشد. این انبار مجهز به سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که هرگونه خطا یا مشکل را در این انبار گزارش می کند. از دیگر سیستم های موجود در انبار بازرگانی عدالتی می توان به سیستم اطفاء حریق نیز اشاره نمود.

قفسه های موجود در انبار بازرگانی عدالتی به گونه ای طراحی شده اند که از هرگونه ارتعاش و لرزش جلوگیری کنند و ارتفاع مناسب آن با سطح زمین نیز موجب شده تا رطوبت موجود در سطح زمین باعث خرابی و ایجاد مشکل در محصولات دپو شده نشوند.

محصولات انبار مرکزی بازرگانی عدالتی که عمدتا بلبرینگ و متعلقات آن هستند، بصورت دوره ای به آنها رسیدگی می شود و در صورتیکه نیاز به روغن کاری مجدد داشته باشند، مجددا روغن کاری شده و در بسته بندی اصلی خود قرار داده می شوند.

محصولات در هنگام جابجایی در انبار توسط افراد متخصص و تجهیزات بروز انجام می شود تا در این موقعیت از هرگونه آسیب به محصولات جلوگیری شود.

 

بازرگانی عدالتی در جهت تکمیل پرسنل انبار خود از افراد مجرب در این زمینه دعوت به همکاری می نماید . جهت استخدام در شرکت سورین صنعت ضمن مطالعه موارد ذیل ، فرم مربوطه را تکمیل نمایید .

توصیف شغلی:

نشان دهنده نظم، انضباط، دقت و سرعت در ارایه خدمات شرکت در انجام تعهد به مشتریان و شبکه توزیع قدرتمند

مسئولیت ها بصورت کلی:

مدیریت انبار و پرسنل انبار
مدیریت چیدمان، تخلیه بار، توزیع بار
مدیریت موجودی انبار و انبارگردانی فصلی و سالانه
برنامه ریزی برای تخلیه بار شرکت در فضای مناسب در انبار
رسیدگی سریع، دقیق به فاکتورهای فروش جهت ارسال بار به موقع به مشتریان

 

تصویر کپچا