خدمات سورین صنعت ( بازرگانی عدالتی )

معرفی خدمات شرکت سورین صنعت


شرکت ساعد صنعت سورین یا همان سورین صنعت که نام شرکتی بازرگانی عدالتی می باشد در سال 1397 به شماره ثبت 548224 با هدف ارتقا و پرورش سازمان و خدمات پس از فروش به مشتریان ، به مدیریت امیراعلاء و امیر سالار عدالتی و رئیس هیئت مدیره علی عدالتی تاسیس گردید. مهمترین دغدغه شرکت ساعد صنعت سورین ادامه راه بازرگانی عدالتی می باشد این شرکت پیشرو در کسب و کار واردات و فروش بلبرینگ در بازار ایران و خاورمیانه می باشد و با هدف کسب رضایت مشتریان سعی در واردات بلبرینگ با برندهای معتبر و با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را دارد.

 

 

اهداف شرکت سورین صنعت


شرکت سورین صنعت همواره استفاده از تجارب بازرگانی عدالتی را سر لوحه کار خود قرار داده است و با شناخت صحیح بازار و نیازهای اقتصادی جامعه ، فروش بلبرینگ را از روش سنتی به فروش به سبک نوین با استراتژی و مارکتینگ قوی تبدیل کرده است. از جمله اهداف شرکت نظام مند نمودن سازمان ، اقدامات در راستای نیل به توسعه پایدار با برنامه ریزی ، طراحی و تدوین چارت سازمانی و اجرای استراتژی نوین مناسب با سیاست ها و اهداف کلان شرکت سورین صنعت ، پاسخگویی و حمایت از مطالبات مشتریان می باشد.

بازرگانی عدالتی

فروش بلبرینگ در قالب استانداردهای بین المللی


گسترش ارتباطات برون سازمانی و دورن سازمانی ، فروش بلبرینگ با در نظر گرفتن نیازهای اکثریت اقشار جامعه و پیاده سازی سازمانی محکم همگی منطبق با چارچوب و استانداردهای بین المللی ISO10004 ISO10002 – ISO9001 و ISO GSP صورت می گیرد.

 

بلبرینگ عدالتی

لازم به ذکر است که دو برند مطرح دنیا ، بلبرینگ ETC و بلبرینگ ZWZ دارای بالاترین گواهینامه های ایزو از نظر کیفیت و طول عمر را در سطح بین المللی دارا می باشند . 

 

تمامی پروسه فروش و ثبت سفارش در سازمان ، بصورت مکانیزم سیستمی صورت میگیرد و از ابتدای تماس با مشتری تا زمان تحویل کالا همواره کارشناسان فروش همراه با مشتریان می باشند .

صدور فاکتور فروش و ارسال آن برای مشتریان .

ارسال کالا با بهترین باربری و درج شماره بارنامه به مشتری و پیگیری لحظه به لحظه موقعیت بار.

ارسال پیامک اطلاعات فاکتور ، بارنامه و تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان. 

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات .

سیستم رضایت مشتری ، ثبت انتقادات و نظرات مشتریان گرامی.

ثبت اطلاعات در سیستم امتیازات باشگاه مشتریان.

محاسبه امتیاز مشتری بصورت سیستمی و ارائه خدمات از جمله آفر ، تخفیف به فاکتور بعدی مشتریان. 

درج تمامی اطلاعات خرید مشتریان در سیستم R&D سازمان. 

شروع تحقیقات تیم آنالیزم و تحقیقات بازرگانی عدالتی جهت بررسی بیرینگ های مورد نیاز مشتریان و واردات همان بلبرینگ با کیفیت و قیمت بسیار مناسب .

خدمات به برخی مشتریان با امتیازات بالا در باشگاه مشتریان از جمله اعطا عاملیت فروش با شرایط و آفرهای بسیار ویژه و حمایت صفر تا صد از ابتدا اعطای عاملیت فروش .

 

معرفی منابع انسانی


منابع انسانی با تجربه یکی از چالش های مهم هر شرکت می باشد و با تخصصی شدن فعالیت های سازمانی و فروش نوین وجود نیروی متخصص در سازمان ها بسیار حائز اهمیت می باشد و این مورد هم در سازمان ساعد صنعت مستثنی نبوده است.

بلبرینگ عدالتی از 35 سال گذشته بدلیل صنعتی بودن صنف کاری خود و پیچیدگی حوزه فروش بیرینگ همواره سعی در جذب نیروهای متخصص در سازمان خود بوده است و همواره این مهم جزء لاینفک سازمان ساعد صنعت سورین می باشد.

 

واحدهای سازمانی سورین صنعت


شرکت ساعد صنعت سورین با تکیه بر توانایی و ذهن خلاق کارشناسان و نیروهای متخصص خود واحدهای سازمانی متفاوتی متشکل از واحد فروش بیرینگ ، واحد بازرگانی ، واردات ، خرید بلبرینگ و فروش بیرینگ وارداتی ، واحد IT ، واحد انبارداری ، واحد لجستیک ، واحد ارتباط و رضایت مشتریان CRM ، واحد بررسی گارانتی ، واحد بررسی کیفیت کالاهای واراداتی ، واحد پردازش باشگاه مشتریان ، واحد تدارکات ، واحد حسابداری و واحد آزمایش های فنی بروی قطعات ، واحد مشاوره و آموزش سازمانی و… می باشد .