قیمت بلبرینگ DPI

بلبرینگ ها که اصطلاحا به آن ها یاتاقان نیز گفته می شود، طیف وسیعی از کاربرد ها را دارند که آن ها را به یکی از ابزار های اساسی و الزامی در صنایع مختلف تبدیل کرده است. بلبرینگ ها را می توان قطعات حیاتی چرخش ماشین آلات مختلف در نظر گرفت.

صنایع بسیار متعددی وابسته به این ابزار ها هستند. از ماشین آلات مورد استفاده در صنایع کوچک گرفته تا ماشین آلات بسیار بزرگ و سنگین، همگی برای حرکت و چرخش خود به بلبرینگ ها نیاز دارند. از این رو تولید کننده های بسیار بزرگی در سراسر جهان مشغول به تولید طیف وسیعی از این محصولات هستند.

برند های مختلف، بلبرینگ های متفاوتی را تولید می کنند که هر کدام در یک زمینه به خصوص مورد استفاده قرار می گیرند. در بین برند های مختلف تولید کننده بلبرینگ ها، برند DPI یکی از برند معتبری است که انواع بلبرینگ DPI را در جهان عرضه می کند.

بلبرینگ DPI چیست؟

بلبرینگ های DPI متعلق به یکی از بزرگ ترین تولید کننده های تخصصی انواع بلبرینگ است که فعالیت خود را در حدود چهار دهه قبل، یعنی در سال 1969 در شهر Mumbai کشور هند آغاز کرده است. آن ها در ادامه در سال 1983، برای تولید پیشرفته تر محصولات خود، با شرکت ژاپنی IKS همکاری خود را شروع کردند.

طولی نکشید که بلبرینگ های DPI به یکی از بهترین محصولات قابل رقابت در بازار تبدیل شد و خصوصا در بازار هند، در دسته محصولات پیشرو در زمینه تولید انواع بلبرینگ قرار گرفت. آن ها به تدریج فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش دادند و یک دفتر نیز در دوبی تاسیس کردند.

فعالیت عمده این گروه طراحی، تولید و توزیع انواع بلبرینگ های ماشینی و صنعتی در سراسر جهان است و در زمینه تولید بلبرینگ با طیف وسیعی از شرکت های پیشرو در این زمینه همکاری های نزدیکی دارد. آن ها همیشه رضایت و نیاز های مشتریان را اولویت خود قرار داده اند و از این رو خط و مشی شرکت DPI همیشه بر اساس منافع دو طرف تنظیم می شود

بلبرینگ های DPI انواع بسیار متفاوتی دارد و این گروه تولیدی به خوبی از پس نیاز های بازار و تقاضایی که برای این محصولات وجود دارد بر آمده اند. آن ها با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین متریال، بلبرینگ های DPI را برای صنایع مختلفی مانند صنایع فولاد، صنایع معدن، ماشین سازی، کاغذ سازی و مواردی از این دست طراحی و تولید می کنند.

انواع بلبرینگ DPI شامل چه نمونه هایی است؟

بلبرینگ های دی پی آی نیز مانند دیگر برند های معتبر جهانی انواع مدل های مورد نیاز بلبرینگ های متفاوت در صنعت را تولید می کند. نکته ای که در خصوص تولید انواع بلبرینگ DPI وجود دارد این است که برخی از مدل های آن بیش ترین کارایی و تقاضا را دارند.

در این خصوص نیز بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیف DPI یکی از رایج ترین و پر تقاضا ترین مدل های تولید شده در بین یاتاقان های رولینگ دی پی آی است. این مدل دارای بیش ترین کاربرد ها بوده و برای برنامه های پر سرعت بسیار مناسب هستند. طراحی منحصر به فرد آن ها این امکان را فراهم آورده تا علاوه بر تحمل بار های شعاعی با سرعت زیاد، بار های محوری را نیز تحمل کند.

انواع مدل بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

خود این مدل، یعنی بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه دارای چندین مدل و محصول متفاوت است که در زیر لیستی از نام برخی از این محصولات را مشاهده می کنید:

  • مدل 16000
  • مدل 6000
  • مدل 6200
  • مدل 6300
  • مدل 6400
  • مدل 6800
  • مدل 62300
  • مدل 63000
  • RMS، RLS ( سری اینچ )
  • بلبرینگ های مینیاتوری

دسته دیگری از بلبرینگ های دی پی آی، شامل انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای هستند. این نمونه ها نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند. آن در رینگ های داخلی و خارجی شان دارای مسیر های سرعتی منحصر به فردی هستند که با در نظر گرفتن یک دیگر در جهت محور بلبرینگ جایگزین هم می شوند. این مدل نیز مانند نمونه قبلی خود شامل مدل هایی شامل مدل 7000، مدل 7200 ، QJ 200 و مدل هایی دیگر هستند.

البته خود مدل های بلبرینگ های تماس زاویه ای دسته بندی دیگری نیز دارند و شامل تک ردیفه، دو ردیفه و تماس با چهار نقطه می شوند.

انواع بلبرینگ DPI به این مدل ها محدود نمی شود. دیگر مدل ها شامل بلبرینگ های خود تراز، یاتاقان های توپی و دیگر مدل ها می شوند. البته باید گفت خود این مدل ها هر کدام زیر مجموعه ای محصولات متفاوت را شامل می شوند که برای زمینه های به خصوصی کاربرد دارند.

 

نمایندگی بلبرینگ DPI در ایران به چه صورت است؟

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، شرکت تولید کننده بلبرینگ های dpi دائما در حال گسترش فعالیت های تجاری خود هستند و تبادلات محصولات تولید شده در این کارخانه در سراسر جهان صورت می گیرد.

این گروه تولیدی در کشور های مختلف نمایندگی های فروش اصلی و معتبری را دارند که می توانند بهترین محصولات این شرکت را در اختیار مشتریان قرار دهد و از این رو نیز در بازار رقابتی جایگاه خود را حفظ کرده اند.

در ایران نیز نمایندگی بلبرینگ DPI وجود دارد و وارد کننده ها و گروه های بازرگانی متعددی تحت عنوان نمایندگی فروش بلبرینگ DPI در ایران فعالیت می کنند. مراجعه به این نمایندگی می تواند تضمین کننده خرید کالای اصلی و با قیمتی واقعی باشد.

در این میان یکی از معتبر ترین نمایندگی های بلبرینگ DPI در ایران، گروه سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق است که با سال ها تجربه در زمینه واردات و نمایندگی فروش بلبرینگ های اصلی، یکی از قابل اعتماد ترین مراکز نمایندگی فروش انواع بلبرینگ DPI در ایران است که می توانید به آن مراجعه کنید و از اصل بودن کالایی که خریداری می کنید اطمینان حاصل کنید.

قیمت بلبرینگ های DPI بر چه اساسی تعیین می شود؟

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، بلبرینگ های دی پی آی، از جمله محصولاتی هستند که در کشوری دیگر تولید می شوند و به عنوان محصولی صادراتی به دیگر کشور ها عرضه می شود. این عرضه متاثر از مواردی است که در نهایت روی قیمت محصولات تاثیر دارند.

وضعیت اقتصاد جهانی در حال حاضر به سمتی پیش می رود که هزینه های تولید محصولات مختلف، از جمله انواع محصولات و ابزار های مورد نیاز صنعت مانند انواع بلبرینگ ها رو به افزایش است. بلبرینگ های دی پی آی نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

از طرف دیگر هزینه های اختصاص یافته به تولید هر مدل از بلبرینگ و متریالی که برای تولید آن استفاده شده است و از همه مهم تر کیفیت این متریال، همگی روی قیمت بلبرینگ های DPI تاثیر خواهند داشت.

حال زمانی که این بلبرینگ ها در انواع مختلف و بر اساس تقاضا و سفارش وارد ایران می شوند، آن ها نیز مانند هر محصول وارداتی دیگری متاثر از قیمت ارز و تغییرات بازار قیمت گذاری می شوند. قیمت های این محصولات در سال های اخیر به دلیل افزایش هزینه های واردات کالا، روندی صعودی داشته است.

در نتیجه مشتریان باید با توجه به قیمت های روز و قیمت ارز، در خصوص قیمت انواع بلبرینگ های DPI استعلام قیمت را انجام دهند. در نظر داشته باشید که قطعا خرید از نمایندگی های بسیار معتبر فروش عمده بلبرینگ DPI می تواند تضمین کننده هزینه های صورت گرفته باشد.

نمایندگی های معتبر، مانند نمایندگی سورین صنعت، وارد کننده انواع بلبرینگ های DPI اصلی، بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را برای عرضه این محصولات پیشنهاد می دهند و از آن جایی که مانند شرکت اصلی، شعار این بازرگانی نیز رضایت مشتریان است، می توان برای قیمت بهینه به آن ها اعتماد کرد.

 

خرید عمده بلبرینگ DPI در ایران چگونه صورت می گیرد؟

برای خرید عمده بلبرینگ DPI متقاضیان و مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر بلبرینگ DPI در ایران برای خرید انواع مدل های موجود از این محصولات خرید کنند. خرید عمده این محصولات، با توجه به قیمتی که برای خرید عمده در نظر گرفته می شود، صورت می گیرد.

گروه سورین صنعت یا گروه بازرگانی عدالتی سابق که سال ها است در زمینه واردات انواع بلبرینگ فعالیت دارند، از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی، خرید عمده بلبرینگ DPI در ایران را تسهیل کرده و تضمین کننده این خرید است.

شرایط فروش عمده بلبرینگ DPI در ایران

نمایندگی هایی که به عنوان وارد کننده اصلی انواع محصولات بلبرینگ DPI در ایران فعالیت می کنند، کار فروش عمده بلبرینگ DPI در ایران را انجام می دهند. آن ها با تجربه ای که در این زمینه دارند، کالا هایی را که بیش ترین تقاضا برای آن ها وجود دارد، بر اساس بیش ترین زمینه استفاده و سفارش، وارد کرده و به صورت فروش عمده در اختیار مصرف کنندگان آن ها قرار می دهند.

از طرفی خرید از نمایندگی هایی که انواع محصولات بلبرینگ DPI را به صورت عمده به فروش می رسانند از این حیث توصیه می شود که معمولا آن ها برای کالا هایی که به شما می فروشند، ضمانت نامه اصل بودن کالا را ارائه می دهند. همین مشخصه عملیات خرید و فروش را تا حدود زیادی راحت تر می کند.

گروه سورین صنعت که وارد کننده ای با سابقه در این خصوص است، تنوعی بی نظیر از انواع محصولات بلبرینگ دی پی آی را وارد می کند و در زمینه فروش عمده بلبرینگ DPI در ایران فعالیت می کند. فعالیت های بالای آن ها در این زمینه، خصوصا به دلیل قیمت گذاری های قابل اطمینان آن ها برای فروش عمده بلبرینگ های دی پی آی، این نمایندگی را به یکی از قابل اتکا ترین وارد کننده های بلبرینگ تبدیل کرده است.

چرا باید برای بلبرینگ های DPI به نمایندگی سورین صنعت مراجعه کنید؟

بلبرینگ ها از هر مدل و برندی که باشند، از جمله محصولات بسیار حساس و کاربردی هستند که در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. این که این کالا ها اصل باشند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند، موضوعی است که خرید و فروش این محصولات را بسیار حائز اهمیت کرده است.

برای نمونه در نظر بگیرید اگر بلبرینگ های استفاده شده در صنعت ماشین سازی اصل نباشد و کیفیت خوبی نیز نداشته باشد، تا چه میزان تاثیر نامطلوبی هم برای سازنده ها و هم مصرف کنندگان آن خواهد داشت. در نتیجه همین موارد، خرید بلبرینگ های اصلی DPI از نمایندگی ها و وارد کننده های معتبر بسیار اهمیت پیدا می کند.

گروه سورین صنعت که یکی از با سابقه ترین و با تجربه ترین وارد کننده های بلبرینگ در ایران است، می تواند به خوبی این مهم را انجام دهد و می توان با خرید بلبرینگ های دی پی آی از این گروه، از خرید کالای اصلی و اورجینال اطمینان پیدا کرد.

نکته دیگری که در این خصوص وجود دارد و باعث می شود سورین صنعت گزینه ای ایده آل برای مشتریان متفاوت باشد، این است که کارشناسان فعال در این گروه بازرگانی به خوبی از نیاز های بازار و تقاضا هایی که برای انواع مدل های بلبرینگ DPI وجود دارد، آگاهی کامل دارند.

این آگاهی در کنار تجربه آن ها باعث شده است تا مشتریان بتوانند یکی از کامل ترین مجموعه های بلبرینگ های وارداتی دی پی آی را در این مجموعه ببینند و در نتیجه هر مدل و هر نمونه ای از بلبرینگ هایی که مورد نیاز باشد را می توان از این مجموعه تقاضا کرد و آن ها را سفارش داد.

سخن آخر

در نهایت نکته ای که در خصوص خرید انواع بلبرینگ های DPI از گروه سورین صنعت وجود دارد و این گروه را در این زمینه معتبر می کند، اطمینان از قیمتی است که برای خرید این محصولات می پردازید. بازرگانی سورین صنعت با ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت های روز برای خرید بلبرینگ های اصلی دی پی آی، سعی کرده اند همیشه رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

در نتیجه برای خریداران عمده بلبرینگ های دی پی آی، هیچ چیزی به اندازه این که از کیفیت و اصل بودن کالایی که خریداری می کنند و از همه مهم تر، پرداخت بهینه ترین هزینه ها برای خرید کالا، اهمیت ندارد. همین موارد باعث می شود که مراجعه و خرید از نمایندگی های معتبر وارد کننده بلبرینگ های دی پی آی، مانند گروه بازرگانی سورین صنعت، اهمیت بسیار زیادی پیدا کند.


منابع:

https://dpibearings.com/?page_id=858

https://dpibearings.com/?page_id=41

https://www.alibaba.com/showroom/ball-bearing-dpi.html