تاریخچه شرکت سورین صنعت

شرکت سورین صنعت
1359
ابتدای راه

بنیان گذار شرکت سورین صنعت جناب علی عدالتی فعالیت کاري را بعد از دیپلم در سال 1359 در فروشگاه پدري، زنده یاد حاج هاشم عدالتی شروع کرد و در کنار پدر تجربه هاي شناخت بلبرینگ و مدیریت و فروشندگی را آموخت .

با پشتکار و تلاش شبانه روزي و بی وقفه در سال 1363 اولین فروشگاه خود را به اسم فروشگاه پارس بلبرینگ واقع در مشهد، خیابان بهار- چهارراه بیسیم- تأسیس کرد و اولین تجربه مدیریتی خود را آغاز کرد و با اینکه در آن زمان که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود و واردات بلبرینگ بسیار سخت شده و از طریق اتحادیه انجام می شد.

1375
تاسیس فروشگاه

ایشان هیچگاه توقف نداشته و از تلاش دست نکشید و سعی در فعالیت و توسعه کسب و کار و خدمت به بازار را داشت. تا اینکه در سال 1375 فروشگاه جدیدي را در خیابان کوشش (گاراژدارها) تأسیس کرد ( بازرگانی عدالتی ) و اولین تجربه هاي واردات بیرینگ از کشور امارات را آغاز کرد( برند هاي DPI , KG , NACHI , KOYO ).

هر سال کار را نسبت به قبل گسترش بیشتري داده و در سال 1381 از طریق اتاق بازرگانی با هیئت همراه اولین تجربه بازدید از نمایشگاه ها و کارخانجات تولید بلبرینگ در کشور چین را آغاز کرد و سعی بر آن داشت که محصولات با کیفیت بهتر و قیمت مناسب را توسط بازرگانی عدالتی وارد بازار مصرف کشور عزیزمان کند.

1385
تبدیل شدن به برند معتبر

در سال 1385 به دلیل پیشرفت و توسعه مداوم و نیاز بازرگانی عدالتی براي داشتن فضاي وسیع تر براي مدیریت و فعالیت در سطح کشور، انباري به مساحت 7000 متر به همراه 2000 متر سوله و 400 متر ساختمان اداري خریداري شد تا کیفیت در ارائه ي خدمات به مشتریان بالا برود.

در همین راستا بازرگانی عدالتی به دلیل تقاضای زیاد بیرینگ از ناحیه مرکز و غرب کشور و پایین آوردن هزینه حمل و نقل و سهولت در ارسال کالا به تمام نقاط کشور ، شعبه دیگر خود را در تهران افتتاح کرد . این شعبه با داشتن انباری جهت نگهداری بیرینگ های مورد نیاز مشتریان ، ارسال کالا را در آن منطقه از کشور سریع تر کرده است .

از دیگر شعبه های بازرگانی عدالتی می توان به شعبه مشهد وافع در نبش کوشش 9 اشاره کرد ، از دیگر مزایای این شعبه فروش ، میتوان نزدیک بودن به انبار مرکزی و همینطور تکمیل بودن سبد کالایی و دسترسی آسان از تمام نقاظ شهر به این شعبه اشاره کرد.

در ادامه سال 1392 با نمایندگی بیرینگ ZWZ که برند با کیفیت و تخصصی براي صنایع مادر ( فولاد ، پتروشیمی ، سیمان …) است، کار خود را در این زمینه توسعه داد.

1393
تاسیس شرکت

در سال 1393 پس از تحقیقات و پیگیري هاي فراوان ، به سختی نمایندگی خاورمیانه برند بلبرینگ ETC را که برندي تحت لیسانس سوئد با کیفیت فوق العاده بالا است اخذ نمود و فروشگاه ETC را در سال 1395 در تهران واقع در خیابان امیرکبیر کوچه ناظم الأطباء تأسیس کرد. و سال 1398 تصمیم به تغییرات بنیادي و اساسی بیشتري گرفته و شرکت سورین صنعت را با چشم اندازي جدید و روش هاي متفاوت و نوین با مدیریت فرزندان خود ، امیرسالار و امیراعلا عدالتی به ثبت رساند.

شرکت سورین صنعت در ادامه راه بازرگانی عدالتی سعی بر واردات ، فروش بیرینگ و توزیع آن در سراسر ایران را دارد و یکی از ماموریت های این شرکت واردات بلبرینگی با صرفه اقتصادی و در عین حال دارای کیفیت بالا باشد.

این سازمان با هدف کسب رضایت مشتری تمامی واحد های مورد نیاز در این راستا را پیش بینی کرده تا با جذب پرسنلی مجرب و با تجربه در هر بخش ، به این مهم تحقق بخشد .