قیمت بلبرینگ ETC

اگر بخواهیم واژه بلبرینگ را به صورت جز به جز مورد بررسی قرار دهیم، این کلمه تحت عنوان یاتاقان توپی نیز نام گذاری می شود. این ابزار در صنعت و زمینه های مکانیکی به صورت گسترده ای کاربرد دارد. بلبرینگ ها از اصلی ترین اجزایی هستند که در صنایع و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در پروژه های خود نیاز به بلبرینگ دارید امکان فروش عمده بلبرینگ ETC در سورین صنعت وجود دارد.

در واقع این ابزار های بسیار کاربردی و با اهمیت عامل چرخش این ماشین آلات هستند. در واقع این ابزار ها بین دو بخش سنگین ماشین آلات مختلف قرار می گیرد و به عنوان عاملی ضد اصطحکاک عمل می کند و عملکرد آن باعث می شود که دو عضو دستگاه که نسبت به هم در حال حرکت هستند، روی هم اصطحکاک نداشته باشند و در برابر حرکت مقاومت کم تری داشته باشند.

کاربرد و استفاده از بلبرینگ در انواع ماشین آلات اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورت به کار نبردن این محصولات در ماشین آلات مختلف، علاوه بر کارایی نامطلوب آن ها، به سرعت شاهد تخریب و از بین رفتن آن ها خواهیم شد. در واقع می توان گفت نقش اصلی بلبرینگ ها، افزایش طول عمر و کارایی ماشن آلات مختلف است.

این ابزار ها در طیف گسترده ای از مدل ها و برند ها تولید می شوند و این تنوع با توجه به طیف گسترده کارایی و زمینه استفاده آن ها تعیین می شود. در این جا به بررسی بلبرینگ ETC می پردازیم که یکی از پر کاربرد ترین بلبرینگ ها در صنعت محسوب می شود.

 

بلبرینگ ETC چیست؟

بلبرینگ ETC یکی از برند های معتبر تولید کننده طیف وسیعی از انواع بلبرینگ هایی است که در صنایع و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ ای تی سی با قرار گرفتن بین دو عضو ماشین آلات، از سایش و اصطحکاک آن ها روی هم می کاهد و به این ترتیب چرخش ماشین آلات را تسهیل می کند.

این شرکت که سال ها است در زمینه تولید انواع یاتاقان ها و بلبرینگ ها فعالیت دارد، یک شرکت آمریکایی است که سال ها فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. این گروه یکی از تولید کننده های پیشروی انواع بلبرینگ در سراسر جهان است.

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، کارایی اصلی بلبرینگ ها برای تسهیل چرخش بخش های مختلف ماشین الات مختلف روی هم دیگر است. بلبرینگ های ای تی سی نیز با توجه به این کارایی با تنوعی بی نظیر تولید و عرضه می شوند.

در بسیاری از موارد، یکی از اعضا به عنوان شافت چرخان در نظر گرفته می شود و بخش دیگر همچون یک محفظه ثابت است. در یک یاتاقان توپ یا بلبرینگ ای تی سی، سه قسمت اصلی وجود دارد. یک بخش تحت عنوان دو بخش شیار دار، رینگ های داخلی و خارجی و تعدادی ساچمه های فولادی سخت، قسمت های اصلی یک بلبرینگ را تشکیل می دهد.

ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که بلبرینگ های ای تی سی محدود به صنایع خاصی نمی شوند و این بلبرینگ ها هم در صنایع کوچک و هم در صنایع بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی دارند. همین امر نقطه قوت تولیدات متنوع محصولات این کمپانی بزرگ محسوب می شود.

انواع بلبرینگ ETC در شامل چه نمونه هایی می شود؟

بلبرینگ های ETC دسته بندی ها و نمونه های مختلفی دارد که بر اساس نوع کاربرد و زمینه ای که مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار متفاوت است. این شرکت تولید کننده بلبرینگ، طیف گسترده ای از بلبرینگ ها، مانند انواع تک شیاره عمیق را تولید می کند که به خوبی می توانند پاسخ گوی نیاز بازار جهانی باشند.

انواع بلبرینگ های تولید شده در گروه ای تی سی را می توان به انواع زیر دسته بندی کرد:

  1. بلبرینگ های سایز مینیاتوری
  2. بلبرینگ های سایز کوچک و سایز متوسط
  3. بلبرینگ های سایز اینچ و سایز های غیر استاندارد

بلبرینگ هایی با سایز های تعیین شده نیز وجود دارند که شامل سری های زیر می شوند:

  • سری های R (اینچ)
  • سری های 6XX
  • 60XX, 62XX, 63XX, 64XX, 69XX, 618XX, 619XX
  • سری های 16XXX

یک دسته بندی دیگر بلبرینگ های ای تی سی بر اساس میزان CLEARANCE آن ها صورت می گیرد. بر این اساس نیز انواع بلبرینگ ای تی سی شامل موارد زیر می شوند:

  • C2؛ میزان کلیرنس آن کمی کم تر از حد نرمال است
  • C3؛ میزان کلیرنس آن کمی بیش تر از حد نرمال است
  • C4؛ بیش تر از C3
  • C5؛ بیش تر از C4
  • CM؛ کلیرنس آن برای یاتاقان های EMQ است
  • MC؛ کلیرنس آن برای یاتاقان های مینیاتوری است

نمونه ها و محصولات متعدد گروه ای تی سی محدود به این موارد نمی شود. این کمپانی بزرگ همواره در حال تلاش برای به روز رسانی و گسترش انواع محصولاتی است که به بازار های جهانی عرضه می کند. علاوه بر این، خدماتی که قبل و بعد از فروش متعهد به انجام آن هستند، این گروه را به طرز فزاینده ای به عنوان موفق ترین گروه های تولید کننده انواع بلبرینگ های کاربردی در جهان معرفی کرده است.

 

نمایندگی بلبرینگ ETC در ایران به چه صورت است؟

این شرکت یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه تولید انواع یاتاقان ها و بلبرینگ های مورد نیاز در بازار جهانی است و بیش از 14 سال سابقه فعالیت در این خصوص را دارد. گروه ETC را می توان یکی از قدرت های تولید کننده بلبرینگ در نظر گرفت.

از این رو نیز نمایندگی های بزرگ و زیادی را در سراسر دنیا دارد. در ایران نیز نمایندگی های متفاوتی برای این محصولات وجود دارد. اما شاید بتوان یکی از معتبر ترین گرو هایی که به عنوان نماینده محصولات ای تی سی در ایران فعالیت می کند را شرکت سورین صنعت دانست.

شرکت سورین صنعت یا همان بازرگانی عدالتی سابق یکی از قدیمی ترین و با اعتبار ترین نمایندگی های وارد کننده انواع بلبرینگ ای تی سی به ایران است و به خوبی توانسته است تمامی نیاز های بازار را در این زمینه پوشش دهد. آن ها را می توان یکی از قدرت مندترین نمایندگی های وارد کننده بلبرینگ ای تی سی در ایران در نظر گرفت.

 

 

قیمت عمده بلبرینگ ETC متاثر از چه مواردی می باشد؟

قیمت های اختصاص یافته به محصولات متنوع بلبرینگ ای تی سی متاثر از تغییرات قیمت ارز است. از آن جایی که این محصولات کاملا وارداتی هستند، قیمت های آن ها نیز در بازار تحت تاثیر قیمت ارز تغییر کرده و تعیین می شود.

از طرفی نیز نوع بلبرینگی که برای خرید مد نظر است روی قیمت نهایی بلبرینگ ای تی سی موثر است. این محصولات همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، تنوع بالایی دارد و از این رو هر محصول بر اساس مشخصه هایی که دارد، قیمتی مخصوص به خود را نیز دارد.

با این حال گروه بازرگانی عدالتی یا همان سورین صنعت در تلاش است تا بهترین قیمت های ممکن را برای این محصولات ارائه دهید و قیمت عمده بلبرینگ ای تی سی در گروه سورین صنعت با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن تعیین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرید عمده بلبرینگ ETC از گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

گروه سورین صنعت را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده بلبرینگ ETC در نظر گرفت. این گروه قادر است تا هر مدل و نمونه ای که مشتریان و خریداران در نظر دارند را به آن ها ارائه دهد و از این رو می توان گفت که بهترین شکل ممکن گروه سورین صنعت می تواند پوشش دهنده تنوع بلبرینگ های ای تی سی برای خرید عمده بلبرینگ ETC باشد.

خرید عمده بلبرینگ ETC با توجه به درخواست مشتری صورت می گیرد. گستره فعالیت و نیاز های خریداران نوع خرید را به صورت عمده تعیین می کند. طبیعی است که تعداد درخواستی محصول و میزان سفارش می تواند در تعیین قیمت بلبرینگ ای تی سی به صورت عمده موثر باشد.

گروه سورین صنعت که سال ها است در زمینه واردات و فروش انواع تجهیزات صنعتی و بلبرینگ فعالیت دارد، به عنوان نماینده واردات و فروش انواع بلبرینگ های برند ETC می تواند یکی از مطمئن ترین بازرگانی ها برای سفارش و خرید عمده بلبرینگ ETC محسوب شود.

در نتیجه می توان گفت صنایع مختلف در ایران، در هر جایی که باشند و علاوه بر این در هر اندازه و ابعادی که فعالیت دارند می توانند با مراجعه به گروه بازرگانی سورین صنعت، طیف وسیعی از بلبرینگ های ای تی سی اصلی را با بهترین قیمت های خرید عمده، سفارش دهند و خرید عمده بلبرینگ ETC خود را از این گروه انجام دهند.

 

فروش عمده بلبرینگ ETC در گروه سورین صنعت

گروه سورین صنعت یکی از گروه های بازرگانی بزرگی است که در زمینه فروش عمده انواع بلبرینگ های ETC فعالیت می کند. این گروه با تکیه بر تجربه و اعتباری که دارد، به خوبی توانسته تا بازار خرید و فروش بلبرینگ های ای تی سی در ایران را در اختیار داشته باشد.

نکته بسیار مهم دیگری که در زمینه فروش عمده بلبرینگ ای تی سی در ایران وجود دارد این است که، قیمت های کالا های عرضه شده کاملا مقرون به صرفه و واقعی باشند. اگر فروش عمده بلبرینگ ای تی سی توسط گروه های نامعتبری صورت بگیرد، شاید قیمت های بیش تری برای این محصولات دریافت کنند.

اما در این میان گروه سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق تضمین کننده قیمت هایی است که برای انواع بلبرینگ های ای تی سی ارائه می دهد. فروش عمده بلبرینگ ای تی سی در گروه سورین صنعت بر اساس واقعی ترین قیمت ها و از همه مهم تر، مقرون به صرفه ترین قیمت ها نسبت به سایر رقبا صورت می گیرد.

چرا باید بلبرینگ ETC را از سورین صنعت خریداری کنیم؟

هدف و شعار اصلی گروه سورین صنعت در ایران، تامین نیاز های مشتری است آن هم به گونه ای که بتواند بهترین و با کیفیت ترین بلبرینگ ها را، آن هم با مقرون به صرفه ترین و منطقی ترین قیمت های ممکن به مشتریان و خریداران عمده این محصولات عرضه کند.

سورین صنعت به دلایل متعددی می تواند به عنوان بهترین گزینه برای خرید بلبرینگ های متنوع ای تی سی محسوب شود. در درجه اول این که این گروه سال ها است که در زمینه واردات این محصولات پر استفاده در صنعت ماشین آلات مختلف فعالیت دارند، در نتیجه آن ها تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارند.

مهم ترین نکته ای که در خصوص واردات و فروش عمده انواع بلبرینگ های ای تی سی در گروه سورین صنعت وجود دارد این است که آن ها به خوبی از نیاز های بازار و مشتریان آگاهی دارند. در نتیجه به خوبی می توانند هر آن چه که مشتریان مختلف به آن نیاز دارند را وارد کرده و در اختیار آن ها قرار دهند.

نکته مهم دیگری که در خصوص اهمیت خرید و سفارش انواع بلبرینگ های ای تی سی در گروه سورین صنعت وجود دارد، اطمینان از اصل بودن کالا هایی است که خریداری می کنید. چرا که این گروه نماینده رسمی واردات و فروش انواع بلبرینگ های ای تی سی اصلی در ایران است.

در نهایت، نکته ای که برای همه خریداران در هر زمینه ای حائز اهمیت است، اطمینان از قیمتی است که برای خرید این محصولات پرداخت می کنند. گروه سورین صنعت با همان عدالتی سابق که سال ها است در این زمینه فعالیت می کند، برای قیمت های مقرون به صرفه و ارائه بهترین قیمت های روز نسبت به سایر رقبا شناخته می شود.

منابع:

http://www.etc-evo.se/en/portfolio-Deep.html

https://www.britannica.com/technology/ball-bearing

 

سخن آخر

نتیجه نهایی این که بلبرینگ ها بسیار متنوع هستند و قبل از خرید و استفاده باید انواع آن ها و زمینه کاربرد شان را به خوبی بشناسید. با آگاهی از انواع بلبرینگ های ای تی سی و زمینه های متفاوت کاربرد آن ها می توانید متناسب ترین نمونه ها را از گروه سورین صنعت بخواهید.

در نهایت اگر قصد خرید بلبرینگ های ای تی سی را دارید، باید بدانید که بهترین نمایندگی فروش عمده بلبرینگ ETC (ای تی سی) در ایران، گروه موفق و با تجربه سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق است که به راحتی می توانید برای بهترین قیمت ها و اصلی ترین کالا ها به آن ها اعتماد کنید. به همین خاطر جهت کسب هر گونه اطلاعات با ما تماس بگیرید.