قیمت بلبرینگ KBC

گاهی اوقات مفیدترین دستگاه ها در علم مهندسی ساده ترین آنها هستند. بیرینگ های توپی یا بلبرینگ ها دارای انواع بسیار متنوعی می باشند. همانطور که می دانید در بسیاری از وسایل متداول امروزی مانند وسایل نقلیه، دوچرخه، اسکیت و ماشین های دیگر که شامل قطعات فلزی چرخان می شوند، از قدرت بیرینگ های توپی استفاده می شود. جهت خرید بلبرینگ KBC باید با مشخصات و انواع آن آشنا باشید.

موارد استفاده از بلبرینگ

تصور کنید زمانی که کفش پوشیده اید بخواهید، روی یک فرش نرم لیز بخورید. این امر به دلیل اصطکاک بین فرش و کفش های شما، که کف آن می تواند از هر جنسی از جمله چرم ، پلاستیک یا چوب ساخته شده باشد ، می تواند مشکل باشد. اما اگر به جای آن کفش جوراب بپوشید ، به دلیل اصطکاک بسیار کمتر بین فرش و جوراب، فرآیند لیز خوردن خیلی راحت تر خواهد بود. بلبرینگ ها هم به همین روش کار می کنند.

بیرینگهای توپی، میزان اصطکاک بین نیروهای اعمال شده را کاهش می دهند. آنها این کار را به کمک توپ های فلزی (ساچمه ها) یا غلطک های خود  انجام می دهند. اساس کار بلبرینگ‌ها بر این است که مانع کشیده‌ شدن سطوح روی یکدیگر می‌شوند و سطح تماس را نیز کاهش می‌دهند، در نتیجه اصطکاک بین سطوح به شدت کاهش می‌یابد.

بلبرینگ کا بی سی (KBC) چیست؟

شرکت KBC بیش از نیم دهه است که یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه بیرینگ های توپی شیار عمیق، بیرینگ های غلتکی مخروطی و سایر گزینه های با کیفیت می باشد.

شرکت KBC مستقر در كره در ارائه محصولات با كيفيت براي بازار خودرو ، الكترونيك  و هوا فضا نسبت به همتایان خود برتري دارد و تسهيلات متعددي را براي برآورده كردن تقاضاي خریداران بیرینگ هاي KBC ارائه مي دهد.

بلبرینگ های KBC متعلق به گروه Schaeffler است که یک تولید کننده پیشرو در زمینه بیرینگ های توپی شیار عمیق و بیرینگ های غلتکی کره ای می باشد.  برند KBC  یکی از برند های شناخته شده برای بیرینگ های مورد استفاده در صنعت موتورهای الکتریکی می باشد.

این برند نمونه کاملی از بیرینگ های با کیفیت مخصوص موتورهای الکتریکی می باشد. از همه مهم تر، برند  KBC بیرینگ های توپی شیار عمیق خود را طبق استاندارد های صنعتی می سازد تا سر و صدا و ارتعاش آنها در موتورهای الکتریکی به حداقل برسد. بلبرینگ های شیار عمیق سری 6000 ، 6200 و 6300 KBC در طرح های زیر موجود است:

بلبرینگ های آب بندی شده (دارای سیل) یک یا دوردیفه (D-DD) ،  بلبرینگ های دارای شیلد یک یا دو ردیفه (Z-ZZ) و بلبرینگ مدل باز.

ویژگی های شرکت KBC

شرکت KBC دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • این شرکت در سال 1953 تأسیس شده است.
  • این برند در حال حاضر متعلق به Schaeffler Korea است.
  • این شرکت بلبرینگ های محوری ، بیرینگ های غلتکی مخروطی و سایر بیرینگ های ویژه مهندسی را تولید می کند.
  • محصولات این شرکت در سال 1995 گواهینامه ISO 9001 را به دست آورده است.
  • محصولات این شرکت در سال 2003 قادر به اخذ مجوز ISO TS 16949 شده اند.
  • تمرکز این شرکت بیشتر بر روی روی ، بلبرینگ های اتومبیل و بیرینگ های مخصوص بیل مکانیکی می باشد.

نام تجاری شرکت بیرینگ کره ای اکنون بخشی از FAG Bearings Korea Corp است که عضو گروه INA-Schaffffler می باشد. تاريخ تأسيس شركت KBC Bearings به سال 1953 بر مي گردد و از تاريخي غني در زمینه ی ساخت بیرینگ هاي کره اي مرغوب برخوردار می باشد. بیرینگ های KBC  به عنوان اجزای اصلی خودرو و صنعت الکترونیک، تجهیزات نیمه هادی، هواپیماسازی و ماشین های ویژه استفاده می شوند.

انواع بلبرینگ کا بی سی(KBC)

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه KBC

بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه،بسته به شکل رینگ های داخلی وخارجی و نوع قفسه( نوع SM و نوع BS ) ، می توانند به چند نوع تقسیم شوند.

در صورت درخواست مشتری این شرکت قادر به تولید بیرینگ های  نوع SA با ابعاد خاص می باشد. زاویه تماس استاندارد 30 درجه است (کد A) ، اما زاویه تماس 40 درجه (کد (B و 15 درجه (کد( C و غیره نیز موجود اند.

بلبرینگهای تماس زاویه ای دو ردیفه KBC

برند KBCدر صورت درخواست مشتریان برای تحقق خواسته های ویژه آنها ، بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه با ابعاد ویژه نیز تأمین می کند. طرح های اساسی را می توان از لحاظ ساختاری به چند گروه تقسیم کرد. بیرینگ های سری SDA9 از ابعاد ویژه ای برخوردار هستند . آنها زاویه تماس 20 یا 25 درجه دارند. همچنین بیرینگ های سری SDA0 بیرینگ هایی با ابعاد ویژه هستند که رینگ بیرونی آنها برخلاف رینگ داخلی آنها یکپارچه است.

بلبرینگ غلتکی تک ردیفه KBC

بیرینگ های غلتکی مخروطی می توانند نیروهای شعاعی و محوری را تحمل کنند  و رینگ های داخلی و خارجی آنها به صورت جداگانه قابل نصب هستند و بیرینگ های غلتکی مخروطی می تواند بسته به زاویه تماس به سه گروه تقسیم شوند. زاویه تماس معمولی (کوچکتر از زاویه تماس 17 درجه) ، زاویه تماس متوسط ​​(حدود 20 درجه ) و زاویه تماس زیاد (حدود 28 درجه(

بلبرینگ غلتکی دو ردیفه KBC

بیرینگ غلتکی دو ردیفه با دو رینگ  پشت به پشت  رینگ بیرونی به صورت یکپارچه مونتاژ می شوند. عملکرد این بیرینگ و همچنین نصب آن می تواند بدون تنظیم زیاد انجام می شود.

این بیرینگ ها را می توان به دو گروه تقسیم کرد :آب بندی شده و آب بندی نشده

بلبرینگ غلتکی سوزنی KBC

بیرینگ های غلتکی سوزنی KBC از نوع قفس دار هستند و غلتک آنها به صورت تک ردیفه یا دو ردیفه می باشد و غلتک ها مطابق با ISO 6193 ساخته می شوند.

بلبرینگ محوری KBC

بیرینگهای توپی محوری شامل یک رینگ ثابت ، رینگ گردان ، عناصر چرخان و قفسه هستند . این بیرینگ ها فقط می توانند بارهای محوری را پشتیبانی کنند و عمدتاً برای سرعت کم و متوسط ​​استفاده می شوند. بیرینگهای توپی محوری كینگ پین قابلیت تفکیک شدن اجزا را ندارند و به گونه ای ساخته شده اند كه فاقد قفس باشند تا بتوانند توپ های زیادی را در خود جای دهند و طراحی فولادی آنها رینگ ثابت و رینگ گردان آنها را به طور دائمی در كنار هم نگه می دارد .

بیرینگ های پمپ آب KBC

بیرینگ های پمپ آب KBC بیرینگ های آب بندی شده ی غیرقابل تفکیک هستند و بسته به نوع عناصر چرخان آنها ،می توان آنها را به دو نوع توپی و غلطکی تقسیم کرد. از آنجا که ظرفیت بار بیرینگهای پمپ آب از نوع غلتکی بسیار بالاتر از نوع توپی است ، از آنها در مواقعی که مجبور به پشتیبانی از بارهای سنگین است، استفاده می شود.

 

نمایندگی بلبرینگ کا بی سی (KBC) در ایران به چه صورت است؟

بلبرینگها کاربرد های بی شماری در کارخانجات و صنایع مختلف دارند، درنتیجه شرکت های وارد کننده ی زیادی وارد کننده این قطعه مهم صنعتی هستند.

سورین صنعت یکی از بزرگ ترین وارد کننده های بلبرینگ اصل و مرغوب با قیمت مناسب می باشد.از جمله مزایای خرید بلبرینگ KBC از یک نمایندگی رسمی می توان به اصل بودن کالا اشاره کرد .

اصل بودن کالا اهمیت زیادی دارد، زیرا کالاهای اصل معمولا دارای استاندارد هستند و یک کالای استاندارد طول عمر طولانی تر و کیفیت بهتری خواهد داشت.

قیمت عمده بلبرینگ کا بی سی (KBC) متاثر از چه مواردی می باشد؟

بدیهی است که میزان کیفیت کالا با قیمت آن رابطه مستقیم داشته باشد. اما گاهی اوقات برخی سودجویان کالاهای نامرغوب و تقلبی را با قیمت کالای اورجینال به فروش می رسانند. شرکت سورین صنعت (بازرگانی عدالتی سابق) یکی از برترین شرکت های وارد کننده ی بلبرینگ شرق کشور می باشد که علاوه بر تضمین اصالت کالا تلاش می کند تا آن را با بهترین قیمت ارائه کند.

تمامی محصولات وارد شده توسط این شرکت از کشور های همسایه چین، هند و دبی می باشند در نتیجه مهم ترین فاکتور در قیمت این بلبرینگ ها، قیمت ارز است. در نتیجه نمی توانیم یک اتیکت قیمت ثابت بر کالا هایمان در سورین صنعت بزنیم، در نتیجه برای اطلاع از قیمت کالا و شرایط خرید با مسئولین فروش ما تماس بگیرید تا دقیق ترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

خرید بلبرینگ KBC به طور عمده از گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

برند کره ای KBC یکی از برترین برند های بلبرینگ در دنیاست که کیفیت آن بر همگان ثابت شده است. شرکت سورین صنعت نماینده رسمی و وارد کننده ی این بلبرینگ با کیفیت به کشور ایران می باشد.

خرید بلبرینگ KBC به صورت عمده برای کارخانه ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود چرا که در صورت خرید عمده قیمت تک محصول کاهش یافته و در بودجه کلی کارخانه شما صرفه جویی خواهد شد.

با توجه به بازار ارز و گران شدن کالاهای اورجینال، کالاهای فیک و بی کیفیت با قیمت های پایین تر به بازار وارد شده اند.

کالای فیک یا تقلبی کالایی است که برچسبش عوض شده و با یک نام تجاری معروف به فروش می رسد در صورتی که آن برند تجاری از وجود آن محصول در بازار بی خبر است و مراحل ساخت آن محصول را زیر نظر ندارد!

به دلیل عدم نظارت سازمان استاندارد جهانی بر شرایط تولید، این کالا ها از کیفیت مورد انتظار مشتریان برخوردار نیستند و در دراز مدت تاثیرات نامطلوب زیادی بر روند کارخانه شما خواهند داشت.

می توان به صراحت گفت کالای فیک کیفیت مورد نظر شما را نخواهد داشت.

با بالا رفتن نرخ ارز برخی سودجویان این کالاهای بی کیفیت را با قیمت پایین وارد کشور کرده اند تا جایگزین کالاهای استاندارد شوند اما هرگز این کالاها قابل مقایسه با برند های بی نظیری از جمله KBC نخواهند بود.

امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی  و زیاد شدن کالای تقلبی در بازار ترس و دلهره مشتریان بیشتر شده اما بلبرینگ های وارد شده توسط شرکت سورین صنعت کاملا اورجینال و اصل و دارای استاندارد های ISO می باشند.

 

فروش عمده بلبرینگ کا بی سی(KBC) در گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

شرکت سورین صنعت وارد کننده ی برترین بلبرینگ ها با ضمانت اصالت کالا است. لازم به ذکر است که تمامی محصولات وارد شده توسط این شرکت استاندارد بوده و دارای گواهی نامه های ISO می باشند. پس در نتیجه با خرید از شرکت سورین صنعت نگران اصالت کالای خود نخواهید بود.

بلبرینگ های بی کیفیت در هزینه کلی شرکت بسیار تاثیر گذار خواهند بود چرا که این بلبرینگ ها نیاز به روانکاری را افزایش می دهند و زمان تکنسین های شما را برای روانکاری بیشتر هدر می دهند و در نهایت شما را مجبور به خرید بلبرینگ جدید خواهند کرد !

در صورتی که با انتخاب یک محصول استاندارد و مرغوب در هزینه های کلی کارخانه شما صرفه جویی خواهد شد و می توانید هزینه صرفه جویی شده را صرف ارتقا دادن و پیشرفت بیشتر کارخانه خود کنید.

چرا باید بلبرینگ کا بی سی(KBC) را از سورین صنعت خریداری کنیم؟

سورین صنعت با بیش از نیم قرن تجربه کاری تمامی بلبرینگ های حرفه ای و مناسب کار شما را فراهم خواهد کرد.

پرسنل دقیق این شرکت در تلاش اند با کمترین قیمت بهترین محصول ممکن را به شما ارائه دهند .

در صورت داشتن سوال یا مردد بودن در خرید بلبرینگ KBC مناسب کار خود می توانید با مسئولین فروش ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

معمولا چند خصلت کالا، در تصمیم گیری مشتری برای خرید تاثیر گذار خواهد بود:

  • اولین ویژگی کیفیت محصول می باشد.

همانطور که ذکر کردیم کالاهای وارد شده توسط تیم ما استاندارد و تضمین شده اند و از بهترین کیفیت برخوردار اند.

  • قیمت

شرکت بازرگانی سورین صنعت بهترین قیمت ها را برای کالاهای خود در نظر گرفته است.

  • اعتبار فروشنده

شرکت سورین صنعت بیش از ۵۰ سال سابقه ی درخشان در کارنامه خود دارد و مشتریان ثابت این شرکت مهر تاییدی بر اعتبار این شرکت و نیز کیفیت بالای محصولات می باشند.

کادر فروش مجرب و دقیق ما بهترین راهنمایی ها را به مشتریان ارائه می دهند و پاسخگوی تمامی سوالات آنها قبل از خرید بلبرینگ KBC هستند تا مشتریان با دقت بالا کالای خود را خریداری کنند.


منابع:

https://www.ritbearing.com/manufacturers/kbc/

                                            http://www.berliss.com/p/kbc-bearings

https://www.astbearings.com/kbc-bearings-distributor.html

https://sciencing.com/ball-bearings-used-for-5733387.html