قیمت بلبرینگ KOYO

بلبرینگ ها یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین محصولاتی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در صنایع مختلف کوچک و بزرگی از جمله صنایع تولید ماشین آلات، صنایع نساجی، صنایع کاغذ سازی، صنایع ساخت ابزار آلات مختلف و طیف گسترده ای از صنایع تولیدی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

وظیفه اصلی بلبرینگ ها در هر دستگاه و ماشینی که باشد، تسهیل فرایند چرخش ماشین و دستگاه مورد نظر و کاهش اصطحکاک میان آن ها است. در واقع با کمک این ابزار ها، ماشین آلات بهتر و کارامد تر کار می کنند و از آسیب رسیدن به آن ها نیز جلوگیری می شود.

اما با توجه به این که هر ابزار و ماشینی، در هر سایز و کاربردی که دارد به یک مدل به خصوص از بلبرینگ نیاز دارد، تنوع این محصولات نیز بسیار بالا است. در واقع برای هر کاربرد و با توجه به هر ماشینی، یک نمونه از بلبرینگ ها ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرفی نیز از آن جایی که صنایع مختلف روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند و دستگاه ها و ماشین آلاتی که در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد نیز متغیر و رو به پیشرفت هستند، تمرکز تولید کننده های مختلف روی تولید طیف وسیعی از این محصولات قرار دارد.

در بین برند های متعددی که برای بلبرینگ های تولید شده در جهان وجود دارد، بلبرینگ Koyo  یکی از نمونه های پر طرفدار و با کیفیتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه در خصوص این برند و بلبرینگ های تولید شده توسط آن بیش تر صحبت خواهیم کرد.

بلبرینگ Koyo چیست؟

بلبرینگ های تولید شده تحت عنوان Koyo در واقع متعلق به یک کمپانی ژاپنی به نام JETKT است که در کشور های بزرگ دیگری در دنیا نیز دیگر شعبه های آن فعالیت دارند و در حال حاضر در سراسر دنیا محصولات این برند عرضه می شود.

برای نمونه در اروپا، کارخانه تولیدی بلبرینگ های برند کویو در کشور هلند واقع شده است. فعالیت اصلی این کمپانی در زمینه تولید و عرضه انواع بلبرینگ های مورد نیاز در صنایع مختلف، انواع ابزار های مورد نیاز در ماشین آلات، دستگاه های کنترل الکتریکی و تجهیزات و ابزار آلات خانگی است.

این کمپانی برای نخستین بار تحت عنوان Koyo CETECO HOLLAND B.V به صورت مشارکتی با یک شرکت بازرگانی به نام CETECO در سال 1973 تاسیس شد و هدف آن ها مونتاژ و فروش قطعات و واحد های بلبرینگ های مختلف بود. بعد از اتمام همکاری با شرکت CETECO این شرکت فعالیت خود را تنها با نام شرکت Koyo ادامه داد.

به تدریج با گسترش فعالیت های شرکت، خط تولید طیف گسترده ای از انواع بلبرینگ ها در آن راه اندازی شد و در حال حاضر این شرکت معتبر ژاپنی مدل های متنوعی از انواع بلبرینگ های Koyo را به بازار جهانی عرضه می کند.

این محصولات بسیار با کیفیت بوده و با توجه به قیمت مناسبی که برای آن ها ارائه می شود و همچنین طیف وسیعی از نمونه هایی که توسط این کمپانی تولید می شود، بلبرینگ های برند کویو محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان داشته و در صنایع بسیار متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. خصوصا که مزیت عمده این بلبرینگ ها مقاومت بالایی است که در برابر شرایط متفاوت دارند.

انواع بلبرینگ های Koyo  شامل چه نمونه هایی است؟

 

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، برند کویو طیف وسیعی از انواع بلبرینگ های مورد نیاز صنایع مختلف را تولید و عرضه می کند. در نتیجه معرفی تمامی محصولاتی که توسط این برند تولید می شود در این جا امکان پذیر نیست. با این حال برخی از مدل های موجود در این کمپانی شامل نمونه های زیر می شود:

  • انواع بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه
  • انواع بلبرینگ های مینیاتوری و بسیار کوچک با دقت بالا برای استفاده در ابزار آلات و ماشین های بسیار حساس و دقیق
  • بلبرینگ هایی با سایز استاندارد
  • انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای
  • انواع بلبرینگ های مخروطی
  • انواع بلبرینگ های کف گرد
  • انواع بلبرینگ های سیلندری
  • انواع بلبرینگ های محیطی ویژه
  • انواع بلبرینگ های خود تراز
  • انواع بلبرینگ های سوزنی
  • انواع بلبرینگ های توپی

هر کدام از این مدل هایی که در بالا به آن اشاره شد به نوبه خود مدل های متعدد دیگری را در زیر مجموعه خود شامل می شوند. مدل های مختلف در سایز ها و کاربرد های متنوع و همچنین مقاومت های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

نمایندگی بلبرینگ کویو در ایران به چه صورت است؟

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، برند کویو یک برند جهانی تولید کننده انواع بلبرینگ است که محصولات آن در کشور های مختلفی در اختیار مصرف گنندگان قرار می گیرد و آن ها از آن در صنایع مختلف خود بهره می برد.

برای سهولت دستیابی به محصولات تولید شده توسط این برند، کارخانه بلبرینگ Koyo در سراسر دنیا نمایندگی های فعال و معتبری دارد که محصولات این برند را به صورت اصلی و تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در ایران نیز وارد کننده های بسیار با سابقه و معتبری در زمینه واردات بلبرینگ های متنوع برند Koyo فعالیت می کنند و می توان به عنوان نمایندگی فروش بلبرینگ Koyo به آن ها مراجعه کرد. آن ها محصولات متنوع تولید شده را با ضمانت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق یکی از وارد کننده های معتبر انواع بلبرینگ های برند Koyo در ایران است. این گروه با بهره گیری از کارشناسانی مجرب و با توجه به سابقه ای که در این زمینه دارد، یکی از قابل اعتماد ترین نمایندگی ها برای خرید بلبرینگ های برند کویو محسوب می شود.

قیمت بلبرینگ Koyo در ایران متاثر از چه مواردی است؟

در حال حاضر نه تنها برای بلبرینگ های برند Koyo، بلکه برای هر محصول دیگری که به عنوان کالای وارداتی در ایران به فروش می رسد، نمی توان قیمت ثابتی را ارائه کرد. چرا که قیمت محصولات وارداتی از جمله بلبرینگ ها، متاثر از تغییراتی است که در روزانه در بازار شاهد آن هستیم.

تغییرات متعددی که در بازار ارز مشاهده می شود و خصوصا سیر صعودی آن در سال گذشته، قیمت بلبرینگ های وارد شده برند Koyo را نیز تحت تاثیر قرار داده و این محصولات نسبت به قبلا با قیمت بالاتری وارد شده و به فروش می رسند.

هزینه های جانبی مانند هزینه های مرتبط با ترانزیت و حمل و نقل کالا نیز روی قیمت نهایی محصول موثر است. اما با این حال خرید از نمایندگی های اصلی این محصولات می تواند قیمت آن را نیز تضمین کند و این اطمینان را ایجاد کند که هزینه های اضافی برای خرید بلبرینگ های برند کویو صرف نشده است.

خرید عمده بلبرینگ Koyo در ایران به چه شکل انجام می شود؟

در ایران مصرف کنندگان و مشتریان محصولات مختلف برند Koyo امکان خرید این محصولات را به صورت خرید عمده دارند. در واقع مشتریان برای خرید عمده بلبرینگ Koyo در ایران می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات، بعد از استعلام قیمت و ثبت سفارشات شان، بلبرینگ های برند کویو را به صورت عمده خریداری کنند.

قیمت های تعیین شده برای بلبرینگ های کویو بر اساس معیار های مشخصی تعیین می شود و قیمت خرید عمده به مشتریان اعلام می شود. برای اطمینان از این که بهترین قیمت خرید عمده بلبرینگ Koyo به شما ارائه می شود، توصیه انجام خرید عمده از نمایندگی های معتبر است.

نمایندگی های معتبری مانند گروه سورین صنعت که سال ها است در زمینه واردات و فروش انواع بلبرینگ ها فعالیت و سابقه دارند، می توانند بهترین محصولات و کامل ترین مجموعه های آن را برای خرید عمده بلبرینگ Koyo در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

 شرایط فروش عمده بلبرینگ Koyo در ایران

فروش عمده بلبرینگ Koyo در طیف گسترده ای از مدل ها و نمونه ها با توجه به کاربردی که برای صنایع متفاوت دارند در نمایندگی های معتبر و توسط وارد کننده های با تجربه بلبرینگ های این برند صورت می گیرد.

نمایندگی هایی که سال ها است در این زمینه فعالیت دارند، با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده این محصولات دارند و سفارشات و تقاضا هایی که برای مدل های مختلف وجود دارد، بلبرینگ های کویو را وارد کرده و به صورت عمده با قیمتی مصوب بر اساس قیمت های روز به فروش می رسانند.

در بین نمایندگی ها و وارد کننده های مختلف بلبرینگ های برند Koyo، گروه سورین صنعت یا همان بازرگانی عدالتی سابق یکی از وارد کننده های با تجربه این محصولات است که طیف وسیعی از مدل های تولید شده را به صورت فروش عمده بلبرینگ Koyo در ایران عرضه می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

چرا باید برای خرید بلبرینگ های Koyo به سورین صنعت مراجعه کنیم؟

خرید هر محصولی باید بر اساس یک سری اصول قابل قبول صورت بپذیرد و قطعا جایی که بتواند این اصول را به بهترین شکل دنبال کند و بهترین ها را برای مشتریان و خریداران ارائه دهد، می تواند ایده آل ترین گزینه برای خرید آن محصول باشد.

در خصوص خرید بلبرینگ های برند کویو و خرید آن ها از سورین صنعت نیز همین نکته صدق می کند. رعایت یک سری از موارد تحت عنوان حقوق مشتریان و اهمیت دادن به نیاز هایی که آن ها دارند، گروه سورین صنعت را متمایز می کند.

در خصوص مزیت های خرید بلبرینگ های متنوع برند Koyo از گروه سورین صنعت یا همان بازرگانی عدالتی سابق، در وهله نخست باید به آگاهی کامل این گروه از نیاز های بازار سخن گفت. در واقع کارشناسان مجربی که در سورین صنعت فعالیت دارند به خوبی تمامی نیاز ها و تقاضا هایی که در بازار برای انواع بلبرینگ های Koyo وجود دارد را دنبال می کنند.

آن ها با بررسی دقیق این تقاضا ها سعی می کنند تا مجموعه ای کامل و بی نقص از این محصولات را ارائه دهند و از این رو به خوبی می توانند نیاز های کلی بازار را پوشش دهند. هر مدل و نمونه ای از بلبرینگ های برند Koyo را که در نظر دارید می توانید در سورین صنعت به عنوان نمایندگی فروش بلبرینگ های برند کویو سفارش داده و دریافت کنید.

از طرفی اصالت و اورجینال بودن محصولاتی که خریداری می شود موضوعی است که برای اکثر خریداران بسیار مهم است. چرا که محصولات تقلبی در حال حاضر به صورت فزاینده ای بازار را فرا گرفته است و این اجناس تقلبی که معمولا اجناس ضعیفی نیز هستند، علاوه بر هدر دادن سرمایه خریداران می تواند به ماشین آلات آن ها نیز آسیب وارد کند.

سخن آخر

اما با خرید بلبرینگ های Koyo از سورین صنعت به راحتی می توانید به اصل بودن آن اطمینان کنید و خرید خود را انجام دهید. این گروه با سابقه و اعتباری که دارد می تواند تضمین کننده محصولاتی باشد که به شما ارائه می دهد.

نکته نهایی و شاید مهم ترین چیزی که برای خریداران مطرح می شود، قیمتی ایده آل و واقعی برای محصولاتی است که خریداری می کنند. اطمینان از این که هزینه ای که برای خرید هر مدل از بلبرینگ های برند کویو پرداخت می کنند کاملا واقعی بوده و بهترین قیمت به آن ها ارائه شده است، مهم ترین چیزی است که برای مشتریان مطرح می شود.

گروه سورین صنعت متعهد به ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای انواع بلبرینگ های برند Koyo به مشتریان خود است. آن ها سعی می کنند تا با ارائه بهترین قیمت ها، یک بازی برد – برد را برای دو طرف انجام دهند و اولویت اصلی شان نیز جلب رضایت مشتریان است.

در نهایت با توجه به مطالب ارائه شده در بالا باید این نکته را به صورت جمع بندی در نظر گرفت که درست است که بلبرینگ های Koyo برند معتبری در جهان است و محصولات بسیار خوبی را ارائه می دهد، اما با این حال برای اطمینان از آن چه که خریداری می کنید و پرداخت مقرون به صرفه ترین هزینه ها، بهتر است به نمایندگی های معتبر و وارد کننده های با سابقه این محصولات مراجعه کنید تا از خریدی که انجام می دهید کاملا مطمئن باشید.


منابع:

https://www.koyo.eu/en/list-all/3-jeb.html

https://koyo.jtekt.co.jp/en/

https://www.jtekt.co.jp/e/company/profile.html?_ga=2.82461142.190536473.1592687771-699912580.1592687771