قیمت بلبرینگ SKF

بلبرینگ ها برای اطمینان از عملکرد در بسیاری از ماشین های دارای حرکت چرخشی از جمله چرخ های اتومبیل، موتورها، توربین ها و حتی تجهیزات پزشکی استفاده می شوند. بلبرینگ نوعی بیرینگ است که عناصر چرخان دارد که ضمن تسهیل حرکت، سه عملکرد اصلی را نیز بر عهده دارد: بارهای اعمال شده را تحمل می کند، اصطکاک را کاهش می دهد و به حرکت های اعمال شده جهت می بخشد.

از آنجا که بین سطح ساچمه و رینگ بلبرینگ ها تماس کمی وجود دارد ، بیرینگ های توپی معمولاً از نظر حجم اندازه کمتری نسبت به سایر بیرینگهای دارای عناصر چرخان دارند.

بلبرینگ اس کا اف(SKF) چیست؟

شرکت (AB SKF) SKF یک شرکت مستقر در سوئد است که در زمینه ارائه ی محصولات در زمینه ی بلبرینگ ، آب بند ، مکاترونیک و سیستم های روانکاری مشغول به فعالیت است. از جمله خدمات این شرکت شامل پشتیبانی فنی ، خدمات تعمیرات و نگهداری و نظارت بر شرایط  می باشد.

فعالیتهای این شرکت به سه بخش تجاری تقسیم می شوند: بازار صنایع استراتژیک ، فروش و خدمات رسانی منطقه ای و بخش مربوط به خودرو.

دو حوزه اول طیف وسیعی از محصولات ، خدمات و راه حل ها را برای تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) و مشتریان در صنایع مختلف ارائه می دهد.

بخش مربوط به خودرو به تولیدکنندگان اتومبیل ، کامیون های سبک ، کامیون های سنگین ، تریلر ، اتوبوس و دوچرخه با ارائه ی محصولاتی نظیر بلبرینگ چرخ ، بیرینگ غلتکی مخروطی و بیرینگ توپی شیار عمیق کوچک خدمات رسانی می کند.

تاریخچه شرکت SKF

این شرکت در Sven Wingqvist در سال 1907 با تولید بیرینگ های چند ردیفه خود تنظیم ، شروع به کار کرده است. امتیاز آن در 6 ژوئن به سوئد و همزمان 10 کشور دیگر اعطا شده است. بیرینگ توپی جدید از همان ابتدا موفقیت آمیز بوده است. تا سال 1910 ، این شرکت 325 کارمند و یک شرکت در انگلستان داشته است که بعداً عملیات تولید در چندین کشور دیگر ادامه پیدا کرده است.

در سال 1912 ،  SKF در 32 کشور دارای نمایندگی شد و تا سال 1930 ، پرسنلی بالغ بر 21000 در 12 تأسیسات تولیدی در سرتاسر جهان (که بیشترین تعداد در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا بودند)داشت.

در سال 1926 آسار گبریلسون مدیر فروش شرکت  SKFو بیورن پریتز ، مدیر عامل شرکت SKF بودند.

قابل توجه است که اگرچه سوئد در طول جنگ جهانی دوم کشوری بی طرف بود ، اما SKF تولید خود را در کشورهای عضو گروه متحدین محدود کرده و در عین حال حداکثر تولید خود را در آلمان انجام می داده است.

انواع بلبرینگ اس کا اف(SKF)

بیرینگ توپی شیار عمیق

 

بیرینگ های توپی شیار عمیق  پرکاربرد ترین نوع بلبرینگ هستند  و درواقع می توان گفت که در صنعت همه کاره اند. اصطکاک آنها کم است و برای کار با سر و صدا و لرزش کم در سرعت بالا بهینه شده اند. آنها هر دو جهت بارهای شعاعی و محوری را پشتیبانی می کنند ، به راحتی نصب می شوند و نسبت به سایر انواع بلبرینگ به نگهداری و مراقبت کمتری نیاز دارند.

کاتالوگ بیرینگ SKF طیف گسترده ای از طرح ها ، انواع و اندازه بیرینگ های توپی شیار عمیق را لیست کرده است. بیرینگ های توپی شیار عمیق SKF برای هماهنگی و مطابقت بیشتر با برنامه های کاربردی مشتریان مطابق با نیازهای خاص آنها ،قابلیت سفارشی شدن دارند.درواقع مشتریان می توانند ابعاد بیرینگ را با توجه به نیاز خود سفارش دهند.

ویژگی و مزایا

  • اصطکاک ، سر و صدا و ارتعاش کم
  • سرعت اجرای بالا
  • کیفیت بالا و قابلیت های مناسب برای برنامه شما
  • تحمل بارهای شعاعی و محوری
  • قابلیت اطمینان از محصول و نیزعمر طولانی مدت

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه بیشترین کاربرد بین بیرینگ هارا دارند . آنها به صورت آب بند یا باز در دسترس هستند.

بلبرینگ شیار عمیق استنلس استیل

بلبرینگ های شیار عمیق از جنس استنلس استیل (فولاد ضد زنگ) دربرابر خوردگی مقاوم هستند. آنها به صورت (آب بند یا دارای شیلد) و نیز به صورت (باز ) در دسترس هستند.

این بیرینگ ها ظرفیت حمل بار کمتری نسبت به بیرینگ های هم اندازه ی استیل کرومی دارند.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه با اسلات های پر کننده

بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه با اسلات های پرکننده ، هم در حلقه داخلی و هم حلقه ی خارجی دارای اسلات می باشند تا بتوانند ساچمه ی بیشتری نسبت به بیرینگ های استاندارد شیار عمیق داشته باشند.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه با اسلات های پر کننده از ظرفیت تحمل بار شعاعی بالاتری نسبت به بیرینگ های بدون اسلات برخوردار هستند ، اما ظرفیت حمل بار محوری آنها محدود است. آنها همچنین قادر به کار در سرعت های بالا مانند بیرینگ ها بدون اسلات نیستند.

بیرینگ های توپی شیار عمیق به صورت باز یا به همراه شیلد در دسترس هستند.

طبقه بندی بیرینگ شیار عمیق تک ردیفه با اسلات های پر کننده شرکت اس کا اف شامل موارد زیر می‌باشد:

  • بلبرینگ دارای ساختار پایه ای
  • بلبرینگ دارای پوشش
  • بلبرینگ دارای جای خار

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه برای تحمل باری که توسط یک بیرینگ تک ردیفه  پشتیبانی نمی شود ، بسیار مناسب هستند. بیرینگ های دو ردیفه کمی پهن تر از بیرینگ های تک ردیفه سری 62 و 63 هستند ، اما از ظرفیت حمل بار بالاتری برخوردار اند.

بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه فقط به صورت بیرینگ های باز (بدون آب بند یا شیلد) در دسترس هستند.

هنگام استفاده در دماهای بالا ، برخی از روان کننده ها می توانند تأثیر مضر بر روی قفسهای پلی آمیدی داشته باشند.

 

نمایندگی بلبرینگ اس کا اف(SKF) در ایران به چه صورت است؟

بلبرینگ بی نظیر اس کا اف دارای نمایندگی های متعددی در ایران می باشد یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین این نمایندگی ها شرکت بازرگانی سورین صنعت در مشهد می باشد.این شرکت حدود 50 سال سابقه ی کار در زمینه ی واردات محصولات با کیفیت و از برند های شناخته شده از کشور های همسایه دارد.

شرکت سورین صنعت وارد کننده ی بیش از ۱۰۰۰۰ بلبرینگ اورجینال از کشور های همسایه می باشد پس با توجه به گسترده بودن دامنه ی بلبرینگ های وارد شده میتوان گفت تقریبا نیاز همه ی صنایع وابسته به بلبرینگ را برآورده خواهد کرد‌.

قیمت عمده بلبرینگ اس کا اف(SKF) متاثر از چه مواردی می باشد؟

قیمت یک کالای وارد شده متاثر از فاکتور های زیادی از قبیل کیفیت و نیز قیمت ارز می باشد.

نوسان قیمت ارز باعث شده تا برخی سود جویان کالای فیک و غیر اصل وارد بازارکنند تا آنها را جایگزین کالاهای استاندارد و باکیفیت کنند ،اما به هیچ عنوان این کالا ها قابل قیاس با کالاهای اورجینال نیستند.

دلایل زیادی برای رو آوردن مشتریان به کالای فیک و غیر اورجینال وجود دارد که اصلی ترین مورد ،قیمت پایین کالاهای فیک نسبت به کالاهای اصلی می باشد. کالاهای تقلبی ارزان تر هستند.

شاید دلیل اصلی خرید کالاهای تقلبی به این دلیل باشد که آنها معمولاً ارزان تر از کالاهای اصلی و معتبر هستند.

کالاهای فیک ارزان تر هستند ، اما به چه بهایی؟ در حالی که شما ممکن است با خرید یک جنس فیک به جای یک محصول معتبر ، مقدار زیادی پول پس انداز کنید ، اما هزینه های جانبی زیادی در ازای آن خواهید پرداخت.

برخی از این هزینه ها عبارتند از:

  • به احتمال زیاد کالای تقلبی دریافتی شما کالایی با کیفیت پایین تر از محصول مورد نظرتان خواهد بود.
  • احتمال دریافت کالای معیوب یا خطرناک که مطابق با استانداردهای عمومی بهداشت و ایمنی نیستند وجود خواهد داشت.
  • عدم ضمانت و عدم حمایت از مصرف کننده نیز از معایب خرید کالای فیک می باشند

خرید عمده بلبرینگ اس کا اف(SKF) از گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

شرکت سورین صنعت وارد کننده ی بیش از ده هزار نوع بلبرینگ برای مصارف مختلف صنعتی می باشد و نیاز مشتریان را کاملا برآورده می کند .کالاهای وارد شده توسط شرکت بازرگانی سورین صنعت کاملا اصل و اورجینال هستند . در بخش های قبلی به یکی از دلایل عمده ی مشتریان برای خرید کالای فیک اشاره کردیم یکی دیگر از دلایلی که مشتریان به سمت کالاهای فیک می روند این است که آنها اهمیت نمی دهند که کالای خریداری شده توسط آنها فیک است!

بسیاری از مردم کالاهای تقلبی خریداری می کنند زیرا اهمیت نمی دهد که آن کالا فیک می باشد. در حقیقت ، برای برخی از خریداران ، عدم اصالت کالا مهم نیست و در وهله اول تصمیم به خرید کالای فیک میگیرند زیرا قیمت پایین تری دارد!

این ذهنیت درست نیست. برندها ، چه برند های کوچک و چه برند های چند میلیارد دلاری ، زمان ،انرژی و پول زیادی را صرف تحقیق و ایجاد بازار برای محصولات اصلی خود کرده اند.

شرکت سورین صنعت ، تنها وارد کننده ی کالاهای اورجینال می باشد و فقط کالاهای اصل را به مشتریان عرضه می کند.

 

فروش عمده بلبرینگ اس کا اف(SKF) در گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

شرکت سورین صنعت بلبرینگ ها را به صورت عمده به فروش می رساند .در صورت خرید عمده در بودجه ی کلی کارخانه ی شما صرفه جویی می شود.

چرا باید بلبرینگ اس کا اف(SKF) را از سورین صنعت خریداری کنیم؟

بسیاری از مشتریان حتی نمی دانند که در حال خرید کالاهای تقلبی هستند. این اتفاق بسیار رخ می دهد زیرا کالاهای تقلبی موجود در برخی فروشگاه ها می توانند بسیار قانع کننده و اورجینال به نظر برسند.

متأسفانه ، هنگامی که یک خریدار کالای خود را از فروشگاه متخلف دریافت کند ،تازه متوجه می شود که کالای وعده داده شده با کالای دریافتی متفاوت است. بدیهی است که آگاهی و آموزش بیشتر در مورد علائم یک کالای فیک برای کاهش تعداد افرادی که ناخواسته در صنعت کالاهای تقلبی همکاری می کنند ضروری است.

شرکت سورین صنعت وارد کننده بلبرینگ های اورجینال ،اصالت کالاهای وارد شده را ضمانت می کند.

لازم به ذکر است که قیمت های ارائه شده توسط گروه بازگانی سورین صنعت بهترین قیمت ارائه شده می باشد.

با خرید کالاهای اصل در بودجه ی کلی کارخانه شما صرفه جویی می شود زیرا بلبرینگ های غیر اصل نیاز به روانکاری بیشتری دارند و در نتیجه میزان روان کننده خریداری شده برای کالاهای فیک افزایش خواهد یافت.

در صورت نیاز به روانکاری بیشتر به تعداد بیشتری از این تکنسین ها نیاز خواهد بود در نتیجه کارخانه مجبور به استخدام تعداد بیشتری از این افراد تکنسین و نیز صرف بودجه زیادی برای آموزش این افراد خواهد بود.

در نتیجه با خرید بلبرینگ اورجینال در تایم تکنسین ها صرفه جویی می شود و آنها می توانند به کار های دیگر کارخانه بپردازند.

شرکت سورین صنعت با بیش از نیم قرن سابقه ی کاری و نیز ارائه ی بهترین مشاوره و پشتیبانی و نیز ارائه ی قیمت های منطقی روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کرده است.


منابع :

https://www.companieshistory.com/skf-group/

https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/double-row-deep-groove-ball-bearings#cid-467042

https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/single-row-deep-groove-ball-bearings-with-filling-slots#cid-467040

                                                 https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/stainless-steel-deep-groove-ball-bearings#cid-467038

https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/single-row-deep-groove-ball-bearings#cid-467020

                                                https://www.skf.com/group/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings

                                       https://www.skf.com/us/services/training#cid-524449

https://www.slideshare.net/abhishek_n8/what-are-ball-bearings-used-for

https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/ball-bearings

https://www.ggbearings.com/en/faq/what-ball-bearing

https://www.bc-llp.com/what-is-iso-and-why-is-it-important/