قیمت بلبرینگ Timken

امروزه صنعت در زمینه های مختلفی رو به پیشرفت است. این گسترش ابعاد فعالیت صنایع مختلف در سراسر جهان، نیاز به تولید و عرضه محصولات و ابزار های متفاوتی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند را افزایش داده است. جهت خرید بلبرینگ تیمکن باید با انواع آن آشنا باشید که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

یکی از ابزار های پر کاربردی که در ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به آن ها همیشه رو به افزایش است، بلبرینگ ها یا یاتاقان ها هستند. این ابزار های کاربردی در ماشین الات مختلف برای کمک به چرخش آن ها و کاهش اصطحکاک میان آن ها به کار می روند.

بلبرینگ ها طیف گسترده ای از مدل ها و نمونه ها را شامل می شوند که هر کدام برای منظور خاصی و در نوع مشخصی از ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد. طیف صنایعی که در ماشین آلات آن ها از بلبرینگ ها بهره برده شده است بسیار گسترده بوده و شامل صنایع کوچک و بزرگ می شود.

مواردی چون، صنایع نساجی، صنایع ماشین سازی، صنایع ساختمانی، صنایع تولیدی مختلف و مواردی از این دست از جمله صنایعی هستند که بلبرینگ ها در آن مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این طیف کاربردی وسیع، تولید کننده های بسیار مختلف و بزرگی در سراسر جهان در زمینه طراحی و تولید انواع بلبرینگ فعالیت دارند.

در بین برند های مختلف در جهان، یکی از برند های فعال در این خصوص برند بلبرینگ Timken است. در ادامه در خصوص این برند و اطلاعاتی در خصوص آن صحبت خواهیم کرد و همچنین اطلاعاتی را در خصوص نمایندگی بلبرینگ تیمکن در ایران و شرایط خرید و فروش عمده آن را ارائه می دهیم.

بلبرینگ تیمکن چیست؟

 

شرکت Timken یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی پیشرفته در جهان است. این شرکت تولید کننده انواع بلبرینگ های مورد نیاز در صنایع مختلف بوده و محصولات آن به صورت گسترده ای در سراسر جهان به فروش می رسد.

این شرکت یک شرکت آمریکایی است که با نام Timken در آمریکا مشغول به تولید طیف گسترده ای از بلبرینگ ها است. شعار اصلی این شرکت این است ” جهان را در حرکت نگه دار “. برند تیمکن علاوه بر انواع بلبرینگ های صنعتی، طیف وسیعی از محصولات مهندسی را نیز تولید می کند.

این شرکت با بیش از یک قرن تجربه و دانش در زمینه تولید و نوآوری تولید انواع محصولات و ابزار آلات صنعتی، دائما در حال تلاش برای بهبود و توسعه خط تولید محصولات خود است تا به دنیای صنعت برای حرکت به جلو کمک کند.

این شرکت دائما در حال تنوع بخشیدن و به روز رسانی محصولات تولیدی خود است. در نتیجه به خوبی توانسته تا نبض بازار جهانی تولید و فروش بلبرینگ را در دست داشته باشد و جایگاه خوبی را در بین برند های مختلف به خود اختصاص دهد.

انواع مختلف بلبرینگ Timken تولید شده در کارخانه تولید ابزار آلات صنعتی تیمکن، به خوبی توانسته است نیاز های بازار را پاسخ گو باشد و از طرفی نوآوری های صورت گرفته در طراحی و تولید انواع بلبرینگ های تیمکن، تاثیر بسیار خوبی را روی پیشرفت جهانی این محصولات گذاشته است. انواع بلبرینگ تیمکن را می توان در طیف گسترده ای از ماشین آلات، از سبک و ساده گرفته تا نمونه های سنگین تر و پیچیده تر به کار برد.

انواع بلبرینگ های تیمکن شامل چه نمونه هایی است؟

یکی از مهم ترین مشخصه برند تیمکن، تنوع بالای محصولات است که در انواع بلبرینگ های تیمکن مشاهده می شود.

بلبرینگ رولینگ: این مدل خود شامل چندین زیر مجموعه متفاوت است. دسته دیگری از محصولات این برند، انواع بلبرینگ های خود تراز است که برای محور هایی با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه: یکی از پرکاربرد ترین ها هستند که توسط شرکت تیمکن تولید می شوند. این نمونه ها که کاربردی بسیار عمومی تر دارند، با استاندارد های بسیار بالایی تولید می شوند و در دسته با کیفیت ترین مدل ها قرار می گیرند. خود بلبرینگ های شیار عمیق نیز تنوع بالایی دارد و مدل هایی با سایز ها و کارایی های مختلف از این نمونه وجود دارد.

یاتاقان های ساچمه ای یا اصطلاحا توپی: نمونه دیگر محصولات این برند، بلبرینگ های استوانه ای تیمکن است که این محصولات میزان اصطحکاک را به حداقل می رسانند و از میزان گرمای ماشین آلات می کاهد. بلبرینگ های استوانه ای نیز به نوبه خود دارای مدل های متعددی از جمله یک ردیفه، دو ردیفه و سه ردیفه هستند.

بلبرینگ اندازه دقیق: که برای اندازه ها و تحمل نیرویی کاملا دقیق و مشخص طراحی شده است. این دسته از یاتاقان ها برای تجهیزات فوق العاده دقیق طراحی و تولید شده اند و دقت چرخشی برتر و استحکامی فوق العاده را ارائه می دهند.

بلبرینگ های تیمکن مدل های بسیار بیش تری را شامل می شوند. برخی از دیگر نمونه های بلبرینگ های تیمکن شامل انواع بلبرینگ های ساده، بلبرینگ های کف گرد، انواع بلبرینگ های مخروطی و مواردی از این دست هستند که هر کدام به دسته ها و زیر مجموعه های متعددی تقسیم بندی می شوند و هر کدام برای زمینه ای مشخص به کار می روند.

 

نمایندگی بلبرینگ برند Timken در ایران به چه صورت است؟

از آن جایی که شرکت تیمکن یک شرکت بسیار بزرگ و معتبر جهانی در زمینه تولید و فروش انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها است، در نتیجه محصولات آن در سراسر جهان و در کشور های بسیار متعددی عرضه می شود. این کشور ها هر کدام دارای نمایندگی های فعالی هستند که انواع محصولات این برند را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در کشور ایران نیز این برند نمایندگی های فعال و با سابقه ای دارد که طیف گسترده ای از محصولات تولید شده در این کارخانه را با کیفیت اصلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. قطعا نمایندگی ها بهترین گزینه برای خرید بلبرینگ های اصلی برند تیمکن هستند، چرا که مستقیما از کارخانه محصولات اصلی و با بهترین قیمت را عرضه و ارائه می دهند.

در بین گروه های مختلف وارد کننده بلبرینگ های Timken در ایران، گروه سورین صنعت یا همان بازرگانی عدالتی سابق، یکی از نمایندگی های معتبری است که مجموعه ای کامل از بلبرینگ های برند تیمکن را وارد و عرضه می کند.

قیمت بلبرینگ های Timken در ایران متاثر از چه مواردی است؟

بلبرینگ های تیمکن در دسته محصولات وارداتی هستند. از آن جایی که خرید آن ها بر اساس قیمت ارز تعیین می شود، نمی توان قیمت دقیقی و مشخصی را برای آن ها ارائه داد. در نتیجه باید برای خرید در همان روز از نمایندگی های فروش این محصولات، استعلام قیمت کرد.

در کل اما به دلیل افزایش نرخ ارز و تغییرات بازار، همچنین تغییر در هزینه های مربوط به حمل و نقل و واردات کالا در سال های اخیر، قیمت بلبرینگ برند تیمکن روندی افزایشی داشته است. این افزایش قیمت هم وارد کننده و هم مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرار داده است.

اما با این حال، نکته ای که در خصوص تعیین قیمت بلبرینگ Timken وجود دارد و باید به آن دقت شود این است که قطعا نمایندگی های اصلی و دارای اعتبار بالا در این خصوص می توانند بهترین قیمت های مربوط به این کالا ها را به شما ارائه دهند.

گروه سورین صنعت با همان بازرگانی عدالتی سابق که سال ها است در زمینه واردات انواع بلبرینگ فعالیت دارد، به عنوان نمایندگی فروش انواع بلبرینگ های برند تیمکن همیشه سعی داشته است که مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت های روز را برای مصرف کنندگان بلبرینگ های تیمکن و مشتریان خود ارائه دهد.

خرید عمده بلبرینگ تیمکن در ایران به چه صورت انجام می شود؟

 

اگر برای صنعت و کسب و کار خود به بلبرینگ های با کیفیت نیاز دارید، می توانید از گروه ها و نمایندگی های معتبری که در ایران وجود دارد، انواع بلبرینگ های تیمکن اصل و با کیفیت را به صورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده بلبرینگ تیمکن در ایران بر اساس قیمت های مصوب صورت می گیرد. وارد کننده های متفاوت بر اساس نرخ های روز و هزینه های مرتبط با واردات و فروش بلبرینگ های تیمکن، انواع بلبرینگ های تیمکن را با قیمت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد.

گروه سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق نیز یکی از مراکزی است که می توان بعد از استعلام موجودی کالا و قیمت منسوب آن، برای خرید عمده بلبرینگ تیمکن در مدل های متفاوت ثبت سفارش کرد و محصولات را در اسرع وقت و بهترین قیمت ها دریافت کرد.

شرایط فروش عمده بلبرینگ تیمکن در ایران به چه شکل است؟

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، برند تیمکن یک برند جهانی است و کشور های متفاوتی بلبرینگ های تولید شده توسط این تولید کننده را خریداری کرده و در صنایع خود مورد استفاده قرار می دهد. در نتیجه وجود نمایندگی های متعدد، فروش عمده بلبرینگ های تیمکن نیز صورت می گیرد.

در ایران، نمایندگی ها و گروه های بازرگانی مختلف و معتبری هستند که انواع محصولات تولید شده توسط این برند را به صورت فروش عمده در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهند. با مراجعه به این گروه ها و نمایندگی ها، مانند گروه با تجربه سورین صنعت، مشتریان می توانند شرایط فروش عمده بلبرینگ تیمکن در ایران را جویا شوند.

چرا برای خرید بلبرینگ تیمکن (Timken) باید به سورین صنعت مراجعه کنیم؟

هر محصولی که خریداری می کنید، از هر برند و شرکتی که باشد باید خیالتان از کیفیت برتر و اصل بودن کالا راحت باشد. در حال حاضر خصوصا در ارتباط با محصولات وارداتی که در کشور مبدا دیگری تولید می شوند و تحت عنوان محصولاتی وارداتی وارد ایران می شوند، وجود نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن ها در بازار یک دغدغه عمده محسوب می شود.

در نتیجه همین امر، خرید از نمایندگی های اصلی که اصالت کالای خریداری شده توسط شما را تضمین می کنند، بسیار اهمیت دارد. همین امر در خصوص خرید بلبرینگ های تیمکن نیز صدق می کند. خصوصا که این محصولات حساسیت بسیار بالایی در صنعت ماشین آلات دارند.

خرید از گروه بازرگانی سورین صنعت، به عنوان نمایندگی اصلی وارد کننده محصولات متفاوت برند تیمکن می تواند تضمین کننده خرید شما باشد. با مراجعه به نمایندگی سورین صنعت و سفارش و خرید عمده بلبرینگ های Timken می توانید اطمینان حاصل کنید که کالایی که خریداری کرده اید از بالاترین کیفیت بهره مند است.

نکته مهم دیگری که خرید بلبرینگ های Timken از گروه سورین صنعت را به عنوان یک مزیت معرفی می کند، این است که با خرید از این مجموعه مطمئن می شوید که قیمت های اضافی را برای این محصولات هزینه نکرده اید. در واقع از آن جایی که تکیه این گروه بازرگانی کسب رضایت مشتری است و همیشه سعی در ارائه بهترین قیمت های روز به مشتریان را داشته است، با خرید عمده بلبرینگ Timken از سورین صنعت مطمئن می شوید که بهترین قیمت ها به شما ارائه شده است.

سخن آخر

در آخر نیز نقطه عطف خرید بلبرینگ های تیمکن از سورین صنعت، تکمیل بودن مجموعه محصولاتی است که در این گروه عرضه می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در واقع گروه بازرگانی سورین صنعت با آگاهی کامل از هر آن چه در بازار ایران مورد نیاز است، مبتنی بر بیش ترین تقاضا های موجود در بازار، کامل ترین مجموعه های بلبرینگ های برند Timken را وارد می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در نهایت می توان دید که این برند معتبر جهانی در زمینه تولید بلبرینگ های مورد نیاز بازار تا چه میزان توانسته است پاسخ گوی نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان مختلف باشد و بهترین کیفیت را برای محصولات خود در نظر بگیرد.

اما با این حال برای اطمینان از خریدی که انجام می دهید و دسترسی به کالای اصلی بهتر است حتما خرید خود را از نمایندگی های اصلی و معتبر انجام دهید. گروه سورین صنعت یا همان بازرگانی عدالتی سابق یکی از مجرب ترین گروه هایی است که می تواند در این خصوص به شما کمک کند.


منابع:

https://www.timken.com/about/

https://www.ebay.com/b/Timken-Other-Bearings-Bushings/185120/bn_7109873991

https://www.timken.com/products/timken-engineered-bearings/plain/radial-spherical-plain-bearings/

https://www.timken.com/products/timken-engineered-bearings/