قیمت بلبرینگ ZWZ

بلبرینگ یا یاتاقان در واقع محصولات بسیار کاربردی در صنعت ماشین آلات اند که بخش های متفاوت خرد و بزرگ در صنعت وابسته به این ابزار های پر استفاده هستند. آن ها برای چرخش ماشین آلات متفاوت و کاهش اصطحکاک میان دو جز که روی هم قرار می گیرند و حرکت می کنند، مورد نیاز هستند. در این مقاله با انواع و نکات مهم جهت خرید بلبرینگ ZWZ آشنا خواهیم شد.

اهمیت استفاده از بلبرینگ در هر مدل از ماشین آلاتی بسیار پررنگ است. در صورت استفاده نکردن از یاتاقان ها، ماشین آلات به شدت روی هم می لغزند و با اصطحکاک بالایی که دارند، طول عمر آن ها کوتاه خواهد شد.

هر بلبرینگ شامل بخش ها و قطعاتی است که وظیفه چرخش ماشین آلات را بر عهده دارند. هر بلبرینگ با توجه به ابعاد و مشخصاتی که دارد برای ماشین آلات به خصوصی مناسب است و به کار می رود. طیف وسیع ماشین آلات موجود در صنعت نیاز به تولید بلبرینگ های متنوع را نیز به همراه دارد.

در نتیجه شرکت ها و تولید کننده های بسیار بزرگی در سراسر جهان در زمینه تولید انواع بلبرینگ ها فعالیت دارند. این محصولات با کیفیت های متنوع و کاربرد های گسترده، بخش اصلی نیاز بازار ماشین آلات و صنایع را برطرف می سازند.

یکی از برند های معتبر تولید کننده بلبرینگ در جهان، بلبرینگ های zwz است. این گروه تولیدی یک برند شناخته شده در زمینه فروش عمده بلبرینگ ZWZ در سراسر جهان است. محصولات متفاوت این کمپانی در سراسر دنیا توسط نمایندگی های معتبر به فروش می رسد.

در ادامه در ارتباط با  نحوه قیمت گذاری و فروش و خرید بلبرینگ ZWZ  در ایران اطلاعاتی را به شما ارائه می دهیم. در نهایت نیز مزیت های خرید عمده بلبرینگ ZWZ از گروه سورین صنعت را بررسی می کنیم.

 

بلبرینگ ZWZ چیست؟

محصولاتی که تحت عنوان بلبرینگ ZWZ معرفی می شوند، متعلق به یک گروه تولیدی هستند که تحت عنوان شرکت Wafangdian  شناخته می شوند و به صورت مختصر به آن شرکت ZWZ نیز می گویند. این شرکت برای اولین بار در سال 1955 تاسیس شد ولی به عنوان یک شرکت دولتی شناخته می شد.

در ادامه در سال 1997، موسسان آن این شرکت را وارد بازار کرده و به اشتراک گذاشتند. این شرکت برای اولین بار در کشور چین تاسیس شد و از آن جایی که مبدا تولد صنعت تولید بلبرینگ در کشور چین بود، این شرکت به عنوان شروع کننده راه تولید این محصول در چین محسوب می شود.

 

بازار بلبرینگ ZWZ در جهان

یاتاقان های تولید شده توسط شرکت ZWZ، رتبه یک بلبرینگ های تولید شده در کشور چین را به خود اختصاص داده اند. همچنین این محصولات رتبه 13 جهانی را نیز در بین تولید کننده های متفاوت انواع یاتاقان در جهان دارند.

این شرکت با در حال حاضر با شرکت ها و تولید کنندگان معروفی در جهان از جمله شرکت های آمریکایی و سوئدی همکاری می کند و در حال ارتقاء انواع بلبرینگ های مورد استفاده در صنعت هستند. در سال های اخیر، این شرکت با تکیه بر استراتژی هایی در سطح بین المللی و پیشرفته، در حال تلاش برای ارتقای بیش تر محصولات خود بوده است.

بلبرینگ های ZWZ تنوع بالایی دارند و برای تولید آن ها نیز از بهترین تکنولوژی های روز استفاده شده است. آن ها انواع یاتاقان های مورد نیاز برای ابزار های بزرگ و سنگین را با پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند.

بلبرینگ های ZWZ به خوبی توانسته اند تا خود را با نیاز ها و فناوری های بین المللی مطابقت دهند و از این رو به خوبی توانسته تا در بازار رقابتی تولید و فروش انواع بلبرینگ ها جایگاه خوبی را به دست بیاورد. به دلیل کیفیت بالای بلبرینگ های ZWZ، این محصولات در کشور چین بالاترین درجه را دارند.

انواع بلبرینگ ZWZ شامل چه نمونه هایی است؟

بلبرینگ های متفاوت بر اساس زمینه کاربرد آن ها تولید و دسته بندی می شوند. از اتومبیل های متفاوت گرفته تا ابزار آلات صنعتی و ماشین آلات مورد استفاده در صنایع بزرگ، همگی نیازمند انواع بلبرینگ ZWZ است که در بازار عرضه می شود.

در نتیجه می توان دسته بندی انواع بلبرینگ های ZWZ را بر اساس زمینه استفاده از آن در نظر گرفت. این که در چه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، برای مثال ماشین آلات کشاورزی یا ماشین آلات صنعتی و سنگین؛ نوع بلبرینگ مورد تقاضا متفاوت خواهد بود.

برخی از انواع بلبرینگ های ZWZ شامل مدل هایی از جمله؛ بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های ساچمه ای، بلبرینگ های غلتکی، بلبرینگ های استوانه ای غلتکی، بلبرینگ هایی با تحمل فشار بالا، یاتاقان های سوزنی، بلبرینگ های غیر استاندارد، بلبرینگ های خود تراز، بلبرینگ های غلتکی کروی، بلبرینگ های غلتکی مخروطی و مواردی از این دست هستند.

این مدل ها هر کدام به نوبه خود دسته بندی های بیش تری را نیز شامل می شوند و نمونه هایی در زیر مجموع آن ها قرار می گیرد. همه این مدل ها به همراه انواع مدل های دیگری که از برند بلبرینگ های ZWZ در بازار وجود دارند، هر کدام در زمینه ای اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی بلبرینگ ZWZ در ایران به چه صورت است؟

شرکت ZWZ همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، در کشور چین قرار دارد. اما این شرکت و بلبرینگ های ZWZ تولید شده در آن، در سراسر جهان عرضه می شود و پاسخ گوی نیاز بازار جهانی خرید و فروش انواع بلبرینگ های مورد نیاز در صنعت ماشین آلات مختلف است.

در نتیجه این شرکت در کشور های مختلفی دارای نمایندگی های فروش است. در ایران نیز شرکت های مختلفی وجود دارند که تحت عنوان نمایندگی بلبرینگ ZWZ در ایران فعالیت می کنند و انواع این محصولات را با قیمت های نمایندگی به فروش می رسانند.

گروه سورین صنعت در قالب یک شرکت بازرگانی با سابقه، یکی از نمایندگی های وارد کننده بلبرینگ های ZWZ در ایران است و این شرکت جدید ترین و کامل ترین مجموعه های بلبرینگ های ZWZ را وارد می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از نمایندگی معتبری همچون سورین صنعت می تواند تضمین کننده خرید کالای اصلی و با قیمت واقعی باشد.

قیمت بلبرینگ زد دبلیو زد (ZWZ ) در ایران متاثر از چه مواردی تعیین می شود؟

قیمت های منسوب به انواع محصولات و ابزاری که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، در درجه اول متاثر از این موضوع است که این محصولات در داخل تولید می شوند یا این که محصولاتی وارداتی هستند و صرفا تولید آن ها در کمپانی های خارجی صورت می گیرد.

از آن جایی که تمامی بلبرینگ های ZWZ محصول کمپانی خارجی است، و در نتیجه این محصولات در دسته محصولات وارداتی قرار می گیرند، قیمت آن ها متاثر از قیمت ارز بوده و در نتجه به دلیل تغییرات ارز و افزایش نرخ آن؛ قیمت این محصولات نیز افزایش یافته است.

اما با این حال، گروه های با اعتباری که در زمینه واردات بلبرینگ های زد دبلیو زد فعالیت دارند، مانند گروه بازرگانی سورین صنعت در تلاش اند تا بهترین قیمت های روز را برای این محصولات ارائه دهند و با در نظر گرفتن حقوق و رضایت مشتریان، مقرون به صرفه ترین بلبرینگ های ZWZ را به مشتریان ارائه می دهند.

موضوع دیگری که روی قیمت گذاری انواع بلبرینگ های ZWZ موثر است، نوع آن ها است. هر مدل از بلبرینگ ZWZ با توجه به زمینه تخصصی استفاده و کاربرد آن، قیمت های متفاوتی را نیز خواهد داشت. برای مثال آن دسته از بلبرینگ های ZWZ تخصصی که در صنایع ماشین آلات سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، قیمتی متفاوت با نمونه های ساده تر و مورد استفاده در صنایع کوچک تر را خواهند داشت.

اما با این حال از آن جایی که موارد بسیار متعددی روی قیمت نهایی بلبرینگ های ZWZ وارداتی موثر است، نیم توان برای آن ها یک قیمت ثابت را ارائه داد و باید در زمان خرید بلبرینگ ZWZ  قیمت را به روز استعلام کرد.

 

خرید بلبرینگ ZWZ عمده در ایران به چه صورت است؟

در ایران نیز می توانید جهت خرید بلبرینگ ZWZ به صورت عمده اقدام نمایید. گروه های بازرگانی متعددی در این زمینه فعالیت می کنند. در این میان یکی از مجرب ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی ها، گروه بازرگانی عدالتی سابق یا همان سورین صنعت است که به صورت گسترده ای در زمینه واردات انواع بلبرینگ ها فعالیت دارد.

این گروه با تجربه ای چند ساله در این زمینه می تواند طیف گسترده ای از محصولات به روز شرکت ZWZ را در اختیار شما قرار دهد. آن ها با آگاهی از نیاز مشتریان و تقاضا هایی که در بازار برای خرید عمده بلبرینگ های ZWZ وجود دارد، کالا های اصلی را از شرکت تولید کننده خریداری کرده با قیمتی عالی به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

فروش عمده بلبرینگ زد دبلیو زد (ZWZ) در ایران چه شرایطی دارد؟

بلبرینگ های ZWZ را می توان در ایران از شرکت ها و نمایندگی های معتبری که فروش عمده بلبرینگ زد دبلیو زد را انجام می دهند، تهیه کرد. اما باید در این خصوص دقت داشت که حتما از نمایندگی های معتبر و با سابقه وارد کننده این محصولات، خرید کرد.

فروش عمده بلبرینگ ZWZ معمولا به صورت گسترده ای با صنایع بسیار بزرگ و گسترده انجام می شود. معمولا تولید کننده های بزرگ و صنایعی که به صورت فراوان از این محصولات استفاده می کنند، متقاضی فروش عمده انواع بلبرینگ های ZWZ در ایران هستند.

در این خصوص یکی از بهترین گروه هایی که فروش عمده و خرید بلبرینگ ZWZ را در ایران انجام می دهد، گروه سورین صنعت یا شرکت بازرگانی عدالتی سابق است که با تکیه بر سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارند و همچنین اعتبار بالای شان، یکی از ایده آل ترین مراکز برای فروش عمده انواع بلبرینگ های ZWZ در ایران است.

 

چرا باید برای خرید بلبرینگ ZWZ به سورین صنعت مراجعه کنیم؟

شرکت سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق، یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در واردات انواع بلبرینگ های ZWZ در ایران است. گروه سورین صنعت، با آگاهی و اطلاع کامل از تمامی نیاز های بازار و صنایع ماشین آلات مختلف در ایران، بهترین و کامل ترین مجموعه های تولید شده توسط شرکت زد دبلیو زد را وارد می کنند.

در نتیجه می توان گفت که هر مدل و نمونه ای از این بلبرینگ های زد دبلیو زد را در نظر داشته باشید، گروه بازرگانی سورین صنعت آن ها را ارائه می دهد. این تنوع محصولات و پوشش دادن کامل نیاز های بازار، اصلی ترین مزیت خرید بلبرینگ ZWZ از گروه بازرگانی سورین صنعت است.

در درجه بعدی نیز باید به فروش و خرید بلبرینگ ZWZ به صورت عمده در گروه سورین صنعت اشاره کرد. این گروه بازرگانی سال ها است که محصولات متنوع این برند را با بهترین قیمت به صورت عمده در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهد.

نکات خرید بلبرینگ ZWZ

موضوع دیگری که در خصوص اهمیت خرید بلبرینگ ZWZ از سورین صنعت وجود دارد، اطمینان داشتن از خرید کالای اصلی و اورجینال است. خرید کالای تقلبی نه تنها منجر به صرف هزینه های بیش تر و اضافی و هدر دادن سرمایه می شود، بلکه استفاده از آن ها در ماشین آلات نیز می تواند به آن ها آسیب برساند.

در نهایت نیز نکته ای که سورین صنعت یا گروه بازرگانی عدالتی سابق را به عنوان بهترین گزینه برای خرید محصولات بلبرینگ ZWZ معرفی می کند، ارائه بهترین قیمت های روز برای خرید این محصولات است، امری که خصوصا در خرید عمده می تواند بسیار موثر باشد.

در نهایت با توجه به مطالب ارائه شده در بالا می توان دید که بلبرینگ های ZWZ موجود در بازار با تنوع وسیعی که دارند تا چه میزان توانسته اند تقاضاهای مصرف کنندگان این محصولات در صنعت را برطرف بسازند. اما بهتر است برای خرید عمده بلبرینگ ZWZ به نمایندگی های اصلی و معتبری همچون گروه سورین صنعت یا همان گروه بازرگانی عدالتی سابق مراجعه کنید تا از اصل بودن کالا و قیمت مناسب محصولات مطمئن شوید.


منابع:

http://www.nskfagbearing.com/about.asp?id=90

http://angular3.sell.everychina.com/sell-zwz-bearing.html