استعلام قیمت بلبرینگ و ثبت سفارش

استعلام قیمت بلبرینگ و روش های خرید از بلبرینگ عدالتی 

خرید بلبرینگ و قیمت بلبرینگ بزرگترین دغدغه جامعه صنعت می باشد بطوریکه قیمت بلبرینگ مناسب و با کیفیت بالا جزو الویت های خرید می باشد در همین راستا بازرگانی عدالتی در سال 1398 در راستای همین اهداف تصمیم به تغییر گرفت و که در نهایت با تغییرات محیطی و استراتژیک بلند مدت ، شرکت ساعد صنعت سورین را به ثبت رسانید. در ابتدای راه سورین صنعت برنامه های متعددی در راستای نیل به اهداف برنامه ریزی شد تا همواره مانند سالهای گذشته بتوانیم در خدمت مشتریان عزیزمان در سراسر کشور عزیزمان ایران باشیم .

این مسیر هدف باعث شد تا سورین صنعت راه خرید بلبرینگ با قیمت بلبرینگ مناسب و کیفیت بسیار بالا را هموار سازد تا تمامی اقشار جامعه به راحتی بتوانند نیازشان را تامین کنند .

بلبرینگ عدالتی همواره مسیر تهیه و خرید را هم برای مشتریان عزیز هموار کرده است بطوریکه بتوانند از چندین راه براحتی خرید بلرینگ داشته باشند .

 

خرید بلبرینگ از طریق سایت سورین صنعت و بخش محصولات

استعلام قیمت بلبرینگ از طریق سایت و تماس تلفنی

خرید بلبرینگ از طریق تماس تلفنی و پیگیری صفر تا صد مشتریان توسط کارشناسان فروش

 

نگاه کوتاهی به نحوه ثبت سفارش در سورین صنعت بپردازیم:

بلبرینگ عدالتی

تلاش مدیران و کارکنان سورین صنعت در 8 واحد جهت تسهیل در خرید با قیمت بلبرینگ بسیار مناسب :

چرا از بلبرینگ عدالتی (سورین صنعت) خرید کنیم؟

  • کال سنتر و بخش فروش قدرتمند

ما در سورین تلاش کردیم تا با تقویت واحد فروش از نظر فنی و سخت افزاری به بهبود ارتباط میان ما و مشتریان عزیزمان کمک کرده باشیم تا در تمام لحظات بصورت کامل پشتیبان آنها باشیم.

این بخش دارای 7 کارشناس فروش بصورت تلفنی می باشد که علاوه بر آن سورین صنعت کارشناسان فروش حضوری را هم در فروشگاه های مشهد و تهران مستقر نموده تا در هرکجا و به هرشکل پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و مشتریان براحتی می توانند با تماس به کارشناسان فروش و استعلام قیمت بلبرینگ و خدمات پس از فروش آن ، خرید مناسب داشته باشند .

  • وجود واحد صدای مشتری

واحد صدای مشتری توسط تیمی یکپارچه و قدرتمند، با نظارت بر ارتباطات مشتریان با سورین صنعت همواره پشتیبان و مدافع حقوق آنها بوده تا با خدمات خود بتوانند تجربه ی خریدی مطمئن را به آنها ارائه دهند.

مسئولیت واحد صدای مشتری ثبت نظرسنجی برای دریافت بهتر سیگنال های فروش و کمتر کردن هر چه بیشتر خطاهای فروش در کلاس های آموزشی کارشناسان فروش می باشد .

  • واحد باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان شرکت سورین صنعت تماما بر پایه وفادارسازی و تحقق حقوق مشتریان سیاست گذاری شده است . این باشگاه تمامی خرید بلبرینگ مشتریان را بصورت امتیاز محاسبه کرده و در قالب تخفیف ، آفرهای ویژه و خدمات پس از فروش براساس امتیاز بدست اورده در پنل هر مشتری لحاظ میکند .

باشگاه مشتریان شرکت سورین صنعت بصورت شخصی سازی و با سیاست ها و چارچوب های مدافع منافع مشتریان توسط برنامه نویسان مجرب تهیه گردیده تا از هرگونه خطاهای محاسباتی مبرا گردد .

خدمات باشگاه مشتریان شرکت سورین صنعت بسیار متنوع در نظر گرفته شده است که مشتریان علاوه بر اطمینان از خرید بلبرینگ و قیمت بلبرینگ مناسب خدمات زیاد دیگری در کنار خرید خود داشته باشند .

  • واحد کنترل خرید بلبرینگ بصورت آنلاین

بلبرینگ عدالتی مسیر تهیه و خرید بلبرینگ را برای مشتریان عزیز هموار کرده است بطوریکه بتوانند از چندین راه، براحتی خرید بلبرینگ داشته باشند از جمله این راه ها خرید بصورت آنلاین می باشد .

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت سورین صنعت و صفحه محصولات ، بصورت آنلاین از قیمت بلبرینگ ها آگاه شوند و همینطور بصورت آنلاین با ثبت اطلاعات خود از جمله نام ، آدرس ، تلفن و تعیین نوع ارسال و… محصول خود را خریداری کنند .

  • محصولات با کیفیت و مناسب با شرایط روز بازار

در سورین صنعت تیم تحقیق و توسعه (R&D) با سنجش و تحقیقات گسترده خود در سطح کشور گزارشاتی را به ثبت می رساند. این گزارشات پس از طی کردن مسیرهای اداری منجر به واردات هدفمند و مطابق با نیاز روز بازار می شود.

بلبرینگ عدالتیمحصولات موجود در انبار بلبرینگ عدالتی از قدیم الایام تا به امروز برندهای مختلفی را به خود دیده است اما در سالهای گذشته بازرگانی عدالتی توانسته با تمرکز بر برندهای ETC ، ZWZ و ASA طیف وسیعی از مشتریان خود را وفادار نگه دارد و همواره سبد کالایی خود را تکمیل نگاه دارد .

محصولات ETC دارای استاندارهای متعددی از جمله استاندارد دقت ابعاد، تحمل بار و فشار، ایزو های متعدد و… می باشد که محصولات این برند را از نظر کیفیت و اصالت گواهی می نمایند. بلبرینگ های ETC پس از طی کردن مراحل ساخت در کارخانه با استفاده از تکنولوژی های روز اروپا و با استفاده از دستگاه های متعدد (بدون دخالت نیروی انسانی) چندین بار در کوره هایی با دماهای فوق العاده بالا (1750 درجه فارنهایت) گرم شده و به آستنیت تبدیل می شوند و سپس به سرعت سرد شده تا به مارتنزیت تبدیل شوند (فولاد پس از تبدیل به مارتنزیت بسیار سخت می شود) تا مقاومت و تحمل آنها را در فشارهای بسیار زیاد بالا ببرد.

فولاد مورد استفاده در محصولات این برند از کشور استرالیا به کارخانه آورده می شود که دارای استاندارد Gcr15 نیز می باشد.

انباری مجهز

انبار بازرگانی عدالتی در 2000 مترمربع و دو سوله مجزا خلاصه میشود که محصولات در بالاترین سطح کیفی نگهداری می شوند. میتوانید با کلیک در اینجا (لینک انبار رو بزار) در مورد انبار بازرگانی عدالتی بیشتر بدانید.