قیمت بلبرینگ URB یو آر بی

تقریبا بیش از صدها سال است که بیرینگ ها در بازار وجود دارند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. احتمالاً متداول ترین نوع بیرینگ، بیرینگ های توپی یا بلبرینگ ها هستند که در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شوند و دارای انواع مختلفی هستند. جهت خرید بلبرینگ URB با ما همراه باشید.

ساختار بلبرینگ ها چگونه است؟

بلبرینگ ها از مصارف کشاورزی گرفته تا صنایع فولاد، بلبرینگ ها طوری طراحی شده اند که بار را از لایه خارجی به ساچمه ها منتقل کند و از طرفی فشاری که به ساچمه ها منتقل شده را به سمت لایه ی داخلی هدایت کنند.

بلبرینگ ها یك ساختار نسبتاً ساده دارند: ساچمه با سطوح داخلی و خارجی صاف فلزی که به چرخش آن كمك می کنند. نیروی وزن  چیزی است که باعث چرخش بلبرینگ می شود. با این حال ، همه نیروها به یک شیوه به بیرینگ فشار وارد نمی کنند.

دو نوع اعمال نیرو در بیرینگ های مختلف وجود دارد: شعاعی و کف گرد.

یک نیرو شعاعی ، مانند قرقره ، به سادگی باعث می شود بیرینگ بچرخد. نیروی کف گرد ،بسیار متفاوت است و نیرو را به روشی کاملاً متفاوت به بلبرینگ وارد می کند.

بلبرینگ با انتقال بار از سطوح بیرونی به ساچمه و سپس از ساچمه به سطوح داخلی کار می کند. اگر ساچمه ها فقط با نقاط بسیار کمی از سطح داخلی و بیرونی بر خورد داشته باشند، همه چیز آرام خواهد چرخید.

 

کاربرد بلبرینگ ها

از آنجا که بلبرینگ ها ثابت کرده اند که در دنیای صنایع مختلف کار خود را به خوبی انجام می دهند و همچنین چون ساخت آنها بسیار آسان است، در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

حتی در بخشی از زندگی روزمره ما مثل مخلوط کن و تجهیزات ورزشی  بلبرینگ ها یافت می شوند. دوچرخه، دستگاه پخش دی وی دی، پمپ آب، ماشین لباسشویی و پنکه فقط تعداد معدودی از محصولات روزانه هستند که ما در آنها از بلبرینگ ها استفاده می کنیم.

گذشته از اشیاء روزمره ، بلبرینگ ها در کاربردهای پیشرفته تر صنعتی به طور گسترده تری استفاده می شود. حتی ، درتلسکوپ هابل ، مریخ نورد و ماهواره های هواشناسی از بلبرینگ استفاده شده است.

بلبرینگ یو آر بی(URB) چیست؟

 

بیرینگ توپی یا بلبرینگ ، اصطکاک بین شفت و محور را کاهش داده و نیروهای شعاعی ، کف گرد یا ترکیبی از هر دو را حمل می کند.بلبرینگ ها حاوی یک رینگ بیرونی ، رینگ داخلی و یک قفسه(cage) هستند که ساچمه ها را نگه می دارد . این ساچمه ها باید کاملاً گرد باشند تا از اصطکاک و خرابی جلوگیری شود. بیرینگ توپی بسته به نوع و جهت نیروهای اعمال شده ، پیکربندی های یک ردیفه یا دو ردیفه دارند. بلبرینگ ها ، انواع مختلفی دارند. بلبرینگ های کف گرد فقط نیروهای محوری را تحمل می کنند ، در حالی که بلبرینگ های زاویه ای از هر دو نیروی محوری و شعاعی پشتیبانی می کنند.

شرکت S.C. “RULMENTI” S.A. BARLAD تولید کننده بلبرینگ با نام تجاری URB است که در رومانی مستقر می باشد. سهامدار اصلی آن شرکت BERA Holding  ترکیه ای است. این شرکت با تقریباً 1400 کارمند فعالیت می کند.

فعالیتهای اصلی این شرکت عبارتند از: طراحی ، تولید و فروش  انواع بیرینگ.

اهداف این شرکت:

  • توجه به منافع مشتری به کمک ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت بالا؛
  • ارتقاء خلاقیت و به کارگیری سرمایه فکری به طور مؤثر؛
  • ایجاد اعتماد بین شرکای تجاری و عملکرد تیمی داخلی قوی؛

تجربه شرکت S.C. “RULMENTI” S.A. BARLAD  در طول 60 سال تجربه کاری در صنعت بیرینگ ، سیر صعودی مداوم داشته است. این شرکت موفق شده خود را به عنوان یک شرکت قدرتمند و بسیار متخصص به مصرف کنندگان بلبرینگ معرفی کند .

 

قوانین شرکت بلبرینگ URB

از سال 1953، هنگامی که این شرکت شروع به تولید بیرینگ کرده، یک روند رو به جلو را پیش گرفته است و نیز تغییرات زیادی برای افزایش توان، ظرفیت تحمل بار و دقت بیرینگ ها انجام شده است.

قوانین شرکت RULMENTI S.A. BARLAD با تمرکز به کیفیت، بهداشت و ایمنی در محل کار شامل موارد زیر است:

  • ارائه محصولاتی که به طور کامل پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و نیز رعایت الزامات ایمنی.
  • فراهم کردن چارچوبی برای رسیدگی به اهداف مرتبط با کیفیت و بهداشت و ایمنی در محل کار و برنامه ریزی برای اقدامات و تخصیص منابع برای تحقق آنها.
  • فراهم آوردن یک محیط مناسب که امکان کنترل فرایندها را برای دستیابی به محصولات عالی، جلوگیری از بروز خرابی و بهبود مستمر محصولات شرکت فراهم آورد.
  • کنترل دقیق فرآیندها به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست.
  • فراهم کردن محیط کار مطلوب و ایجاد شرایط کاری ایده آل به منظور جلوگیری از صدمات به کارمندان و سایر شرکت کنندگان در فرآیندهای کاری در داخل شرکت.
  • تأمین منابع مورد نیاز برای تعیین ، اجرا ، حفظ و بهبود مداوم عملکردو اثربخشی سیستمهای مدیریتی.
  • بررسی خطرات و تعیین عواملی که می توانند باعث اختلال در فرآیندهای موجود در شرکت یا انحراف از برنامه شوند و نیز انجام اقداماتی برای جلوگیری یا به حداقل رساندن اثرات منفی.

انواع بلبرینگ URB

برند URB توسط شرکت S.C. “RULMENTI” S.A. BARLAD (رومانی)، تولید می شود که تهیه کننده انواع بیرینگ و رولبرینگ می باشد. این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ غلتکی در جنوب شرقی اروپا است و در حدود 3100 نفر در سراسر جهان کارمند دارد.

 

محصولات URB به دلیل دقت و کیفیت بسیار مشهور هستند و شامل موارد زیر می شوند:

بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ کف گرد تک ردیفه

 

بلبرینگ کف گرد دو ردیفه

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ شیار عمیق

معمولی ترین نوع بلبرینگ، بلبرینگ شیار عمیق است که در زمینه های مختلفی استفاده می شوند.

بلبرینگ های کف گرد تک ردیفه

این بیرینگ ها دارای ساچمه هایی درcage بین واشر هوسینگ و شافت هستند. آنها فقط می توانند نیروهای محوری را تحمل کنند.

بلبرینگ های  کف گرد دو ردیفه

این بلبرینگها می توانند نیروهای محوری را با قدرت زیاد پشتیبانی كنند. ساختار آنها برای شفت های عمودی روغن کاری شده مناسب نیست.

بلبرینگ های URB  از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ها در جهان به شمار می رود. مشخصات انواع دیگری از بلبرینگ URB در زیر آمده است.

بلبرینگ استوانه ای URB

این نوع بلبرینگ دارای ویژگی های زیر می باشد:

جنس قفسه یا cage: فولاد ضد زنگ

مواد تشکیل دهنده: فولاد ضد زنگ

نوع و ردیف: بلرینگ تک ردیف

 

بلبرینگ شیار عمیق  URB

این نوع بلبرینگ دارای ویژگی های زیر می باشد:

جنس قفسه یا cage: فولاد ضد زنگ

مواد تشکیل دهنده: فولاد ضد زنگ

نوع و ردیف: بلرینگ تک ردیف

این بلبرینگ از نظر مشخصات ساخت و فنی مشابه بلبرینگ استوانه ای است اما از نظر ظاهری دارای تفاوت می باشد.

بلبرینگ غلتکی کروی  URB

این نوع بلبرینگ دارای کاربرد صنعتی بوده و مانند سایر انواع معرفی شده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

بلبرینگ خودتنظیم URB

 

نوع دیگری از بلبرینگ های URB خود تنظیم می باشد که مشابه تصویر روبرو است.

نمایندگی بلبرینگ URB در ایران به چه صورت است؟

برای بلبرینگ URB در ایران نمایندگی های متفاوتی وجود دارد. یکی از معتبر ترین گروه هایی که به عنوان نماینده محصولات یو آر بی در ایران فعالیت می کند، شرکت سورین صنعت است.

شرکت سورین صنعت (بازرگانی عدالتی سابق)، نماینده رسمی بلبرینگ URB در ایران  می باشد.

شرکت سورین صنعت با بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه واردات بهترین برند های بلبرینگ جزو قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد و بی شک بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه برای خریداران بلبرینگ است.

بلبرینگ ها برای مصارف زیادی تولید می شوند، از مصارف خانگی گرفته تا مصارف صنعتی بزرگ.

شرکت سورین صنعت با نیم قرن تجربه در زمینه واردات و توزیع انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها یکی از بزرگترین وارد کننده های بلبرینگ کشور محسوب می شود.

زمان ثبت این شرکت با نام پیشین نمایندگی عدالتی، به  50 سال پیش باز می گردد و در واقع این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های وارد کننده ی بلبرینگ از چین ،دبی و هند می باشد.

تمامی محصولات این شرکت دارای استانداردهای بین المللی ISO هستند.

 

سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) یک نهاد بین المللی برای تنظیم استاندارد است که از نمایندگان سازمان های مختلف استاندارد ملی تشکیل شده است.

این سازمان در 23 فوریه 1947 تأسیس شده و استانداردهای اختصاصی، صنعتی و تجاری را به سراسر جهان ارائه می دهد. دفتر مرکزی آن در ژنو، سوئیس، است و در 164 کشور فعالیت می کند.

قیمت عمده بلبرینگ URB متاثر از چه مواردی می باشد؟

قیمت بلبرینگ ها تحت تاثیر فاکتور های مختلفی از جمله جنس بیرینگ و مرغوب بودن کالا است . با توجه به این که تمامی محصولات وارد شده توسط شرکت سورین صنعت دارای استانداردهای ISO می باشند پس از مرغوب بودن کالا و اصالت آن می توانید اطمینان حاصل کنید.

تمامی این محصولات از کشور های هند، دبی، چین وارد شده اند در نتیجه نوسانات قیمت ارز بر قیمت بلبرینگ ها موثر خواهد بود .

متاسفانه با بازار متزلزل و غیر قابل پیش بینی ارز در ایران قیمت بلبرینگ ها متغیر است، در صورت تمایل به همکاری و برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای تولید می شوند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و البته که هر محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردش و نیز کاربرد خود ،قیمت متفاوتی دارد . شرکت سورین صنعت با  نهایت توجه به  مشتریان ، بهترین برند های بلبرینگ را با ایده آل ترین قیمت ها ارائه می دهد.

 

خرید عمده بلبرینگ URB از گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

شرکت سورین صنعت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی واردات بلبرینگ در شرق کشور ، به تهیه و توزیع 10.000 نوع محصول که در جهت مصارف کشاورزی، صنعتی، معدن، دستگاه های بافندگی، گیربکس ها، توربین های برقی، الکترو موتورها، قطعات یدکی خودروها و صنایع مادر مثل صنایع فولاد و سیمان به کار می روند، می پردازد.

شرکت سورین صنعت با فعالیت بی وقفه کادر مدیران و کارکنان، قادر به تهیه انواع و اقسام بلبرینگ ها با توجه به نیاز متقاضیان می باشد.

بدیهی است که تعداد محصولات درخواستی متقاضیان در قیمت نهایی محصولات تاثیر گذارند و با افزایش تعداد محصولات درخواستی قیمت کاهش خواهد یافت.

فروش عمده بلبرینگ URB در گروه سورین صنعت به چه صورت است؟

شرکت بازرگانی سورین صنعت با تجربه ی کاری بالا و قیمت های ایده آل و واقعی بازار فروش عمده بلبرینگ ها را در دست دارد.

با توجه به این امر که در صنایع زیادی  از جمله گیربکس ها، توربین های برقی، الکترو موتورها، قطعات یدکی خودروها  و … از بلبرینگ ها استفاده می شود می توان گفت صنایع مختلف در ایران، در هر اندازه و ابعادی که فعالیت دارند می توانند با برقراری تماس با شرکت بازرگانی سورین صنعت، طیف وسیعی از بلبرینگ های یو آر بی اورجینال را با بهترین قیمت، سفارش دهند.

چرا باید بلبرینگ URB را از سورین صنعت خریداری کنیم؟

شرکت بازرگانی سورین صنعت به منظور رفع نیاز مشتریان با برترین شرکت های سازنده بلبرینگ همکاری کرده است. این بدان معناست که همه محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده ای بر خوردار هستند.

اعتماد کردن به شرکتی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه واردات بلبرینگ برای مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی و … منطقی است.

شرکت سورین صنعت با ارائه کمترین قیمت ممکن، خرید بلبرینگ URB را برای خریداران آسان تر می کند.

شرکت سورین صنعت (بازگانی عدالتی سابق) از داشتن مشتریان چندین ساله که از محصولات خریداری شده رضایت دارند بسیار خرسند است. پس مشتریان جدید این شرکت با توجه به سابقه ی خرید آسان سایر مشتریان می توانند از خرید خود مطمئن تر شوند.

کارکنان بخش پشتیبانی شرکت سورین صنعت همواره در دسترس هستند تا به مشتریان در زمینه ی پاسخگویی به سؤالات یا رفع هر گونه نگرانی کمک کنند.

هیچ دلیلی برای پرداخت هزینه های گزاف وجود ندارد وقتی راه حل هایی با هزینه کمتر وجود دارد!

شرکت سورین صنعت هم علاوه بر تمرکز بر واردات کالاهای باکیفیت  به مقرون به صرفه بودن کالاها و ارائه قیمتی منطقی نیز توجه ویژه ای دارد.

نکته مهمی که در خصوص اهمیت خرید بلبرینگ URB (یو آر بی) از گروه سورین صنعت وجود دارد، اطمینان از اصالت کالا است. چرا که این گروه نماینده رسمی واردات و فروش انواع بلبرینگ های یو آر بی اورجینال در ایران است و تمامی محصولاتی که این شرکت از کشور های همسایه وارد می کند دارای استاندارد های ISO است پس مشتریان هیچ گونه نگرانی ای در رابطه با اصالت کالا نخواهند داشت.


منابع:

https://www.ntnglobal.com/en/products/rollingbearing/radial_ball.html                              https://www.motionindustries.com/taxonomy/Bearings/Ball%20Bearings/browse/en

                     https://www.urbgroup.com/quality-environment-ohs/

https://provenproductivity.com/ball-bearings-used/#

https://www.astbearings.com/authorized-factory-direct-distributor-for-urb-bearings.html